آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نامه شدید‌اللحن آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس‌جمهور درباره قیمت ارز و سکه و گرانی‌ها



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,آیت الله علوی گرگانی
آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان درنامه ای خطاب به حسن روحانی در مورد گرانی های اخیر و بی ثباتی قیمت‌ها نوشت: باید هر چه سریع تر فکر عاجلی برای این مسائل بشود.

به گزارش  فرهیختگان ، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور در مورد گرانی های اخیر و بی ثباتی قیمت ها  نوشته که متن آن به این شرح است:

 

شرایط فعلی جامعه و ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

 

افزایش بی حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سال های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور،  مردم را دلسرد کرده است.

 

گر چه مدیران دولتی و مسئولین امر با توجه به فشارهای تحریم  تلاش هایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاش ها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزده خاطر گشته اند که باید هر چه سریع تر فکر عاجلی برای آن بشود.

 

تلاش برای افتتاح طرح های نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گرچه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران  و بی توجهی به کف بازار و خواسته های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریع تر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمت های سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی ها شود .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------