آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بازداشت برادرزاده شمخانی تایید شد | موعود شمخانی کیست؟

موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی بازداشت شد ساعتی پیش یک منبع…

نامه شدید‌اللحن آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس‌جمهور درباره قیمت ارز و سکه و گرانی‌ها



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,آیت الله علوی گرگانی
آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان درنامه ای خطاب به حسن روحانی در مورد گرانی های اخیر و بی ثباتی قیمت‌ها نوشت: باید هر چه سریع تر فکر عاجلی برای این مسائل بشود.

به گزارش  فرهیختگان ، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور در مورد گرانی های اخیر و بی ثباتی قیمت ها  نوشته که متن آن به این شرح است:

 

شرایط فعلی جامعه و ناله های قشر مستضعف و متوسط جامعه از فشار گرانی و بی ثباتی قیمت ها قلب هر انسان دلسوز نسبت به مملکت را می آزارد.

 

افزایش بی حساب و کتاب قیمت ارز و سکه و افزایش اجاره بها در کنار کوتاهی برخی مدیران در سال های گذشته برای حل مشکلات مردم و دلبستگی بیش از حد به خارج از کشور،  مردم را دلسرد کرده است.

 

گر چه مدیران دولتی و مسئولین امر با توجه به فشارهای تحریم  تلاش هایی را مبذول داشته اند، لکن این تلاش ها برای مردم ملموس نبوده و مردم از ضعف نظارت و افزایش بی رویه قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی سخت آزده خاطر گشته اند که باید هر چه سریع تر فکر عاجلی برای آن بشود.

 

تلاش برای افتتاح طرح های نیمه تمام و تأمین کالاهای اساسی گرچه لازم و ضروری است اما بسنده کردن به این مسائل و آمارهای مدیران  و بی توجهی به کف بازار و خواسته های به حق مردم موجب پشیمانی خواهد بود، لذا لازم است هر چه سریع تر فکری کرده و با تقویت نظارت بر بازار و کاهش قیمت دلار به قیمت های سابق و ثبات بخشی به اقتصاد کشور جبران کاستی ها شود .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------