آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

واکنش ابتکار و مولاوردی به اظهارات فتاح



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ابتکار و مولاوردی
معصومه ابتکار و شهین‌دخت مولاوردی در صفحات شخصی خود در توییتر به اظهارات شب گذشته پرویز فتاح واکنش نشان دادند. 

به گزارش ایلنا، «معصومه ابتکار» معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در توییتی در واکنش به صحبت‌های پرویز فتاح رییس بنیاد مستضفعان نوشت: آقای فتاح خیلی ها شما را به دیانت می‌شناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگارنیست که گویا رانت یا نفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.

 

همچنین شهین‌دخت مولاوردی در صفحه شخصی توییتر خود در واکنش به صحبت‌‌های فتاح نوشت: آقای فتاح شما را به سلامت نفس می شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته اید در روایت‌هایتان بیش از پیش دقیق تر و مسئولانه تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود گر حکم‌ شود که مست گیرند... منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.

 

این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲ عضو) انتخاب شده ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

 

هر ضعفی هم داشته باشم، همواره با سری برافراشته بر نداشتن کوچکترین نقطه ضعف مالی و اخلاقی در سوابق کاری و زندگیم بالیده ام، پای اثبات آن هم ایستاده ام و اینک هر دو را با ادعاهای واهی نشانه رفته اند؛ یکی با اتهامی که دیشب از تریبون یکطرفه و زنده برنامه#نگاه_یک صداوسیما وارد شد و دیگری با اتهام تشویق به فساد و فحشا و فراهم کردن موجبات آن در دادسرای فرهنگ و رسانه!

 

این هم از عیدی ما! اسفند ماه پاسخگوی فهرست دروغین «عیدی ترامپ به ملت ایران» بودیم و حالا پاسخگوی بیان ناقص حقیقت و ذبح حقیقت در پای مصلحت!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------