آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

کلانتری به اتهام توهین به امام خمینی به حبس محکوم شد/واکنش معاون حقوقی رئیس سازمان محیط زیست



 عیسی کلانتری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به ۴ ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد. 

به گزارش تسنیم، با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به  صورت بدوی به ۴ ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و  گروه‌ها سیاسی و اجتماعی  به مدت ۲ سال محکوم شد.

 

وی همچنین به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در شعبه ۱۰۵۸ دادگاه کیفری محکوم شد.

 

اظهارات موهن و نسنجیده عیسی کلانتری در خصوص حضرت امام(ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در گفتگو با یک رسانه مجازی موجب گلایه و انتقاد دوستداران نظام و انقلاب شده بود.

 

 واکنش معاون حقوقی رئیس سازمان محیط زیست به خبر محکومیت عیسی کلانتری

دانشیان، معاون حقوقی رئیس سازمان محیط زیست کشور، با رد خبر محکومیت عیسی کلانتری: تا زمانی که حکم قطعی صادر شود اعلام رسمی آن جرم محسوب می‌شود. هیچ حکم محکومیتی برای عیسی کلانتری صادر نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------