آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

قالیباف، ذوق زده است یا بی سلیقه؟



 قالیباف,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:خبر دستیابی ایران به نخستین محصول غنی‌سازی‌شده 60 درصدی را به جای اینکه سخنگو یا رئیس سازمان انرژی اتمی یا رئیس‌جمهور آن‌ هم به صورت رسمی اعلام کنند، همگی از یک توئیت رئیس مجلس شنیدند.

 

نکته قابل تأمل اینکه دولت و زیرمجموعه آن نه منشأ خبر بلکه بدل به تأییدکننده خبر شدند! آنهم در حالیکه رئیس سازمان انرژی اتمی، قبلاً اعلام کرده بود که بطور همزمان در حال غنی‌سازی 60 درصدی و 20 درصدی اورانیوم هستیم.

 

معاون سیاسی وزیر خارجه هم 24 فروردین از آغاز غنی‌سازی 60 درصدی خبر داده بود.

 

اینکه چرا قالیباف در کار یک سازمان دیگر مداخله کرده و اجازه نداده همانطور که آغاز خبر را سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه اعلام کرده، پایان‌بندی‌ آن را هم خودشان اعلام کنند، نمی‌تواند تنها یک ذوق‌زدگی یا بی‌سلیقگی باشد. به نظر می‌رسد دولت برای اعلام خبر قطعی رسیدن به غنی‌سازی 60 درصدی برنامه‌ریزی یا زمان‌بندی خاصی با توجه به مصالح و ابعاد مختلف و پیچیده پرونده هسته‌ای داشته است؛ آنهم در حالیکه مذاکرات وین در جریان است. اما بعد از توئیت شتابزده رئیس مجلس، رئیس سازمان انرژی اتمی نیز خبر را تأیید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------