آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

روحانی : کولبری پدیده زشت و غیرقابل قبولی است/ باید از مرزنشینان حمایت کرد



 رئیس‌جمهور,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس‌جمهور گفت: کولبری پدیده‌ای زشت است که در شأن کرامت انسانی مرزنشینان رشید نیست و با سیاست‌ها و انضباط تجاری کشور سازگاری ندارد. 

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دویست و بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه، برنامه تأمین کالاهای اساسی، ضروری و مورد نیاز در سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

 

در آغاز جلسه، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از تأمین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ارائه کرد و پس از بحث و بررسی، تصمیمات لازم برای خرید اقلام مورد نیاز اتخاذ شده است.

 

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تأمین گندم مورد نیاز سال ۱۴۰۰و آمار خرید داخلی گندم در استان‌های مختلف ارائه کرد و سپس برنامه تأمین سالیانه گندم برای نیاز سال و تکمیل ذخایر استراتژیک پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

 

در این جلسه وزیر کشور و مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد ارائه کردند.

 

رئیس جمهور در سخنان خود در این جلسه، قاچاق کالا را امری ناپسند و زیان بار برای اقتصاد و تجارت سالم و شفاف در کشور دانست و تاکید کرد: کولبری پدیده زشت و غیرقابل قبولی بوده که نه در شأن کرامت انسانی مرزنشینان رشید ما است و نه با سیاست‌ها و انضباط تجاری کشور سازگاری دارد.

 

روحانی افزود: باید با حمایت اقتصادی، اشتغال زایی و مهارت افزایی برای مرزنشینان شریف، این پدیده ناگوار از چهره مزرهای ما زدوده شود.

 

وی تصریح کرد: شفاف سازی و ایجاد انضباط در سراسر چرخه تجاری کشور، از نقطه تأمین تا زنجیره عرضه و نقطه مصرف لازمه این کار است و رسیدن به این هدف با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در دولت، نیروی انتظامی و نهادهای نظارتی و قضائی امکان پذیر خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------