آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

وزیر کشور: ملت عزیز ترکیه و جمهوری آذربایجان هم کیشان و هم مذهبان ما هستند



 وزیر کشور,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر کشور با اشاره به ایستادگی و تسلیم‌ناپذیری مردم کشورمان گفت: با لطف خدا در این شرایط پیچیده، سخت و توطئه‌آمیز دشمن، با اقتدار از همه پیچ‌ها عبور می‌کنیم.

  احمد وحیدی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز خطاب به دشمنان کشورمان و نظام افزود: به کوری چشم دشمنان خواهند دید که از پیچ آخر هم با سربلندی عبور خواهد کرد و به قدرتی تبدیل خواهیم شد که احدی به خود اجازه نخواهد داد جمهوری اسلامی را حتی تهدید کند چه برسد به اینکه اقدام سوئی بتواند بکند و این دور نیست.

 

وی بیان کرد: ملت ایران با وجود تمام سختی ها، کاستی ها و کمبود ها، تسلیم ناپذیر ایستادگی کرد و در میدان بودن مردم از نشانه های پیروزی است.

 

وی اضافه کرد: ملت ما دوران سختی را با خوبی استقامت کرد و ایستاد و  ان شاءالله دوران پیروزی نزدیک است؛ باید همچنان با اقتدار در میدان باشیم و خسته نشویم؛ ملت ما هرگز خسته نمی شود و خستگی را خسته کرده است.

 

وحیدی تاکید کرد: استاندار به منزله رئیس جمهوری استان است، همه مدیران کل باید با استاندار هماهنگ  باشند و رئیس جمهور هم در جلسه هیات دولت تاکید فرمودند که انتصاب همه مدیران باید هماهنگ با استانداران باشد.

 

وی ادامه داد: استاندار نماینده عالی حکومت است و باید در هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان باید کارها را جلو ببرد و باید در این راه همه کمک کنیم تا آذربایجان شرقی به جایگاه اصلی و حقیقی خود برسد.

 

وی با اشاره به اینکه آذربایجان نقطه اتکایی برای کشور بوده و همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، تشریح کرد: تبریز نقطه ثقل و اتکا فرهنگی برای همه کشورهای منطقه است و باید همه را تغذیه کند.

 

تاکید بر توسعه دیپلماسی اقتصادی با ترکیه و جمهوری آذربایجان 

وزیر کشور گفت: ملت عزیز ترکیه و جمهوری آذربایجان هم کیشان و هم مذهبان ما هستند و باید از همجواری با این استان حداکثر استفاده را  از لحاظ معنوی و اقتصادی داشته باشند. 

 

وی افزود: باید همکاری های مشترک با جمهوری آذربایجان و ترکیه در این استان تعریف شود، زیرا زمینه های همکاری بسیار خوبی با این کشور ها داریم که باید برنامه ریزی جدی شود تا اقتصاد مکمل با همکاری و هماهنگی با ظرفیت های بزرگی که در استان است، شکل گیرد.

 

وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی ظرفیت صنعتی بسیار قوی دارد و صنعتگران ماهر و توانمند و نخبه در این استان حضور دارند که باید توسعه صنعتی در این استان هرچه بیشتر اتفاق بیفتد و باید به کشاورزی هم توجه کرد. 

 

وحیدی تاکید کرد: آذربایجان شرقی منطقه ترانزیتی مهم و نقطه وصل کشور به کشورهای شمالی است و این حوزه بسیار اهمیت دارد؛ توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همجوار ترکیه و جمهوری آذربایجان باید بیش از پیش توسعه پیدا کند.

 

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت و توانایی آذربایجان شرقی در حوزه صنعت بایستی بسیاری از محصولات صنعتی با تکنولوزی برتر در این استان تولید شود.

 

وی با بیان اینکه موتور خودرو در این استان تولید می شود که جزو پیچیده ترین محصولات صنعتی است که باید ادامه پیدا کند، گفت: همچنین باید پارک های گسترده فناوری، شهر فناوری و کارخانه نوآوری در این استان توسعه پیدا کند.

 

وزیر کشور ادامه داد: آذربایجان شرقی بیش از آنچه که دارد مستحق توسعه است و باید نخبگان در این استان حفظ شوند و همه کشور از نخبگان این استان بهره مند شوند؛ باید از ذخایر غنی سرمایه انسانی موجود در استان بهره مند شد تا استان توسعه یابد.

 

  ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------