آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

آخرین خبرها از صداهای انفجار در غرب کشور



صدای انفجار در غرب کشور  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور در بامداد امروز سبب به وجود آمدن شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شده است. 

توضیحات مسئولان و آخرین خبرها از این اتفاق را در ادامه می‌خوانید:

 

به گزارش فارس: «سعید کتابی، فرماندار اسدآباد با بیان اینکه صدایی در حول و حوش ساعت ۲۴ شنیده شد اظهار کرد: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.

 

وی افزود: هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم و اتفاقی در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی نبوده و در شهرستان گزارشی نداشتیم.

 

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.

 

وی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.

 

برخی اطلاعات واصله حاکی از آن است که سامانه‌های پدافندی به تازگی تحویل یگان‌های عمل‌کننده در غرب کشور شده‌اند. این تمرین‌های ناگهانی و شبانه بخشی از راهبرد آمادگی پدافند کشور است».

 

خبر تکمیل می‌شود…

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------