رئیس ناسا به فرازمینی‌ها اعتقاد دارد



فرازمینی‌ها،اخبار علمی،خبرهای علمی
بسیاری از ما برخلاف اینکه هنوز هیچ مدرک قطعی مبنی بر وجود بیگانگان یافت نشده است، معتقدیم که آنها وجود دارند و رئیس جدید ناسا نیز به تازگی اذعان کرده که بر همین باور است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، "بیل نلسون"(Bill Nelson) رئیس جدید ناسا اعلام کرده است که مانند خیل عظیمی از مردم دنیا به وجود فرازمینی‌ها باور دارد.

 

وی به تازگی اذعان کرده است که پس از خواندن نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در مورد مشاهده مکرر "اشیای ناشناس پرنده" توسط خلبانان نیروی دریایی، اعتقاد دارد که ممکن است ما در کهکشان تنها نباشیم.

 

این اظهار نظر جدید "بیل نلسون" به عنوان رئیس مهم‌ترین آژانس فضایی دنیا می‌تواند یک تغییر اساسی در چگونگی جدی گرفتن ایده زندگی فرازمینی‌ها باشد.

 

"نلسون" در یک مصاحبه جدید با پایگاه CNN گفت: من نسخه طبقه بندی شده آن گزارش اطلاعاتی را دیده‌ام. این گزارش اساساً همان چیزی را می‌گوید که ما فکر می‌کردیم. ما پاسخی برای آنچه خلبانان نیروی دریایی دیده‌اند، نیافته‌ایم. این خلبانان می‌دانند که چیزی را مشاهده کرده‌اند، آن را با چشم دنبال کرده‌اند و دیده‌اند که این اشیای پرنده ناشناس به سرعت از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌شوند.

 

وی افزود: این گزارش بیش از 140 مورد از چنین مشاهداتی را مستند دانسته است. بنابراین به طور طبیعی آنچه که من از دانشمندان می‌خواهم انجام دهند این است که ببینند از نظر علمی هیچ گونه توضیحی در مورد آنها وجود دارد یا نه.

 

گزارش ایالات متحده در مورد مشاهدات یوفوها و منشاء این اشیای پرنده بی‌نتیجه بود، اما حس "نلسون" پس از خواندن این گزارش طبقه بندی شده خوش بینانه بوده است.

 

وی می‌گوید: سه سال پیش من با خلبانان نیروی دریایی صحبت کردم و احساس من این است که به وضوح چیزی در آنجا وجود دارد. ممکن است لزوما یک موجود فرازمینی نباشد، اما اگر این یک فناوری است که برخی از دشمنان ما در اختیار دارند، پس ما بهتر است نگران آن باشیم.

 

"نلسون" در پاسخ به این سوال که آیا دشمنان آمریکا قادر به ساخت چنین بشقاب پرنده‌هایی هستند، گفت: ناسا فکر نمی‌کند آنها قادر به انجام چنین کاری باشند.

 

"نلسون" گفت: تاکنون ما هیچ ارتباطی از موجودات هوشمند دریافت نکرده‌ایم. از زمان قدیم مردم مشتاق بوده‌اند که بفهمند چه چیزهایی در جهان وجود دارد و اینکه آیا ما تنها هستیم؟ من شخصاً فکر نمی‌کنم ما تنها باشیم، چرا که جهان هستی خیلی بزرگ است. 13.5 میلیارد سال است که جهان شروع به کار کرده که این عدد خیلی بزرگی است.  

 

رئیس ناسا همچنین به کشف مستمر سیارات دیگر در اطراف سایر ستارگان همراه با تلسکوپ فضایی "جیمز وب" که قرار است اواخر سال جاری به فضا پرتاب شود و دید ما را به جهان بازتر کند، اشاره کرد که شاید بتوان با بهره‌گیری از آن به کشف حیات فرازمینی رسید.

 

هنگامی که تلسکوپ فضایی "جیمز وب" راه‌اندازی و فعال شود، می‌تواند مرزهای نجوم را بیش از گذشته به مه‌بانگ نزدیک کند و در یک بازه زمانی که تقریباً کل عصر جهان سنجیده می‌شود، بعید به نظر می‌رسد که هیچ نشانه‌ای از هوش بیگانه پیدا نکنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------