اتومبیل الکترونیک ویژه کودکان ساخته شد



اتومبیل الکترونیک,تویوتا,اتومبیل ویژه کودکان

اتومبیل الکترونیک ویژه کودکان ساخته شد
شرکت اتومبیل سازی تویوتا ژاپن اتوبیلی رونمایی کرده که خریدار می تواند آن را به طور کامل ساخته و رانندگی آن را بر کودک خود واگذار کند.اتومبیل کوچک و جدید تویوتا که به طور کامل توسط مشتری طراحی می شود بخشی از سری مدلهای " کمت" این شرکت است که ظاهرا والدین و کودکان را هنگام همکاری برای ساخت اتومبیل ایده آل خود به هم نزدیک می کند.
این اتومبیل که دارای ظرفیت سه سرنشین است در نمایشگاه اسباب بازی توکیو رونمایی شد و قرار است به قدری کار با آن ساده باشد تا کودکان نیز بتوانند با آن رانندگی کنند.

اتومبیل الکترونیک,تویوتا,اتومبیل ویژه کودکان

پدالهای گاز و ترمز این اتومبیل را می توان طوری تنظیم کرد که کودکان بتوانند از آن استفاده کنند، از سوی دیگر والدین می توانند با نشستن در صندلی عقب کودک مهارتهای رانندگی کودک خود را ارتقا بخشند.
کنجی سوجی مدیر پروژه تویوتا گفت: اساسا این اتومبیل با یک اتومبیل عادی فرقی ندارد. این اتومبیل دارای موتور الکتریکی، پدارهای گاز و ترمز، ابزارهای سنجش داشبورد و صندلیهای اتومبیلهای عادی است.

اتومبیل الکترونیک,تویوتا,اتومبیل ویژه کودکان

تنها تفاوت این اتومبیل با سایرین کوتاه بودن آن است که به نسبت قد و اندازه کودک طراحی شده است.این اتومبیل می تواند مورد استفاده کودکانی باشد که قد 120 سانتی متری دارند، سرعت آن در بیشترین حد به 70 کیلومتر در ساعت می رسد و بیشینه سرعت واقعی آن نزدیک به 45 کیلومتردر ساعت است.سازنده همچنین برای والدین ویژگی طراحی کرده تا بتوانند سرعت زیاد کودک راننده را کاهش دهند.

اتومبیل الکترونیک,تویوتا,اتومبیل ویژه کودکان

سوجی اظهار داشت: علت نمایش این خودرو در نمایشگاه اسباب بازی این است که ما می خواستیم کودکان و والدین از طریق این اتومبیل تعامل بیشتری داشته باشند و کودک با حضور پدر و مادرش در صندلی پشت رانندگی کند..../mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------