برای موبایل خود گلدان انرژی بخرید +عکس



با قراردادن گلدان در پشت پنجره، دستگاه با پنل خورشيدي انرژي لازم را در خود ذخيره مي‌ کند که نوع طراحی آن ابتکاری مفهومی برای نشان دادن ویژگی های این محصول است.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر چه استفاده از شارژرهاي نوري براي شارژ وسايل الکترونيکي ايده جديدي نيست ولي شارژرهاي نوري که هر روزه به بازار عرضه مي‌شوند ايده‌هاي نويني را با خود به همراه دارند. البته بيشتر شارژرهاي نوري که به بازار عرضه مي‌ شوند، شامل يک عدد پنل نوري هستند که مي ‌توانند وسايل شما را شارژ کنند.

اما اين بار شارژر نوري ساخته شده توسط متخصصان ژاپنی، به شکل گل آفتاب ‌گردان طراحي شده و در حقيقت اين گلدان گل، وسايل الکترونيکي شما را شارژ مي ‌کند که ابتکاری مفهومی برای نشان دادن ویژگی های این محصول است.

 موبایل , گلدان انرژی , پنل خورشيدي

اين شارژر کوچک و کم حجم بوده به طوري که مي‌توانيد آن را به راحتي با خود به همراه داشته باشيد. با قراردادن گلدان در پشت پنجره، دستگاه با پنل خورشيدي انرژي لازم را در خود ذخيره مي‌ کند و شما مي‌توانيد با اتصال آن از طريق پورت USB به وسايل مورد نظرتان، آن‌ها را شارژ کنيد.

قيمت اين محصول 77 دلار است که با توجه به قیمت شارژر در کشورمان، رقم زیادی محسوب می شود اما شاید به داشتن یک محصول متفاوت بیارزد.باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------