شایعات محصولات غیرتراریخته و تراریخته



روغن‌های تراریخته,روغن تراریخته طبیعت,محصولات غیر تراریخته

 

محصولات غیرتراریخته و تراریخته 

امروزه هر چقدر در مورد تغذیه بچه هایمان هوشیار باشیم، باز هم ادعاهای مختلف در مورد مواد  غذایی که برای خانواده های خود تهیه میکنیم بسیار گیج کننده وگمراه کننده هستند.

تولیدکنندگان مواد غذایی می دانند که مشتریها به دنبال چه چیزی هستند و با استفاده از نیاز های آنان محصولات خود را تولید می کنند. ولی با این حال، بحث استفاده از محصولات تراریخته و غیر تراریخته بحث مهم این روزها شده است و مخالفان و موافقان هرکدام مدعی سالم تر بودن منتخب خود هستند.

 

حال تکلیف ما چیست؟ غیرتراریخته خوب است یا تراریخته؟ همین موضوع باعث شده است در این زمینه تحقیق کنیم و تاحد امکان برخی از مسائل و موضوعات مربوط به این محصولات را برای شما عزیزان روشن کنیم.

 

به زبان ساده ، محصول تراریخته یعنی دستکاری ژنتیکی محصولات یا جانوران. یعنی یک یا چند ژن را به یک محصول یا یک جانور اضافه کنیم یا از آن کم کنیم تا ویژگی های محصول یا جانور را تغییر دهیم. این دستکاری ها سبب ایجاد ترکیب ژنی جدیدی شده که هرگز قبل از آن در طبیعت وجود نداشته و بدن انسان آن را به عنوان یک موجود ناشناخته تصور می نماید.

برای کسانی که به دنبال اجتناب از سموم دفع آفات شیمیایی در مواد غذایی هستند و همچنین از هزینه های بالای بسیاری از محصولات بی کیفیت خسته شده اند ، محصولات غیر تراریخته جایگزین مناسبی هستند.

 

این پیشنهاد به این دلیل است که محصولات غیر تراریخته فاقد هرگونه مواد مضر تشکیل دهنده محصولات تراریخته هستند و از مواد کاملا ارگانیک استفاد می شوند.

 

چرا غیرتراریخته بهترین راه هست:

یکی از عمده ترین تفاوت های محصولات غیر تراریخته با تراریخته عدم استفاده از سموم دفع آفات و کودهای سمی و مداوم در مواد غذایی است، سمومی که باعث آلودگی خاک و آب شده و برخلاف آنچه همه فکر می کنند تجزیه نمی‌شوند و می توانند وارد چرخه غذایی شده و انسان را بیمار کنند.

 

همچنین بدست آوردن خاک سالمتر از طریق روشهای کشاورزی این محصولات برای تناوب زراعی و چراگاه از دست آورد های مهم این محصولات است که باعث صرفه جویی بهتر در آب ، پرورش تنوع زیستی ، مبارزه با فرسایش و کاهش تغییرات آب و هوایی برای دستاوردهای قابل توجه زیست محیطی می شود.

 

بر این اساس بنا به دلایل گفته شده علی‌رغم اینکه توانایی تولید محصولات تراریخته بیشتر است ، مواد مغذی موجود در مواد غذایی غیر تراریخته به مراتب بیشترو مناسب تر است.

حال در این مدت یکی از تولید کنندگان مواد غذایی کشور، در تلاش است با توجه به شایعاتی که در مورد مضر بودن محصولات غیر تراریخته گفته شده است فواید آن را به گوش همگان برساند و با تولید بهترین و سالمترین مواد غیر تراریخته و ارگانیک بتواند برای مردم سلامتی و آینده ای پاک تر و دور از بیماری رقم بزند.

 

شرکت طبیعت در زمستان سال گذشته، برای همیشه روغن‌های تراریخته را از سبد محصولاتش حذف نمود و اکنون تمام محصولات تولیدی این شرکت کاملا غیرتراریخته بوده و دارای تاییدیه از مراجع رسمی وزارت بهداشت است. طبیعت با توجه به  مسئولیت اجتماعی خویش و دغدغه سالم بودن محصولات خود در تلاش است با بهره گیره از تکنولوژی و تغییر فرآیند تولید خود در این راستا بهترین خروجی خود را داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024