زنی با رویش ناخن بر روی پوست!



تلاش بی نتیجه برای درمان یک بیماری عجیب/ زنی با رویش ناخن بر روی پوست

سالها تلاش محققان برای شناسایی بیماری زنی که به جای مو، ‌ناخن بر روی پوستش رشد می کند،‌ همچنان بی نتیجه مانده است و تا کنون توانسته اند تنها نشانه های بیماری را کنترل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ رشد ناخن به جای مو بر روی پوست یک زن، پزشکان را با یک بیماری ناشناخته رو به رو به کرده است. "شانینا ایزوم" 28 ساله و اهل بالتیمور در آمریکا از سه سال پیش تا کنون دچار نوعی واکنش آلرژیک شده است که او را از انجام فعالیت های روزانه ناتوان ساخته است.

وی از مدتی پیش تا کنون به جای مو بر روی پوست بدنش شاهد رشد ناخن شده است و پزشکان هنوز در مورد چگونگی درمان این بیماری مرموز چیزی نمی دانند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی در سال نخست دانشجویی اش در سپتامبر 2009 برای درمان حملات آسمی به پزشک مراجعه و استروئید دریافت کرد. اما طی تنها چند ساعت پس از مصرف دارو دچار خارش در سراسر بدنش شد. سپس برآمدگی های سیاهی بر روی پاهای وی شکل گرفت.

12 برابر تعداد طبیعی سلول های پوست هر فولیکول مو، بر روی پوست او سلول شکل گرفت. هر جا که مو رشد می کند ناخن ها نیز رشد می کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اگرچه پزشکان هنوز نتوانسته اند بیماری او را تشخیص دهند اما نشانه های بیماری او را کنترل کرده اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی نمی توانست بنشیند و راه برود اما اکنون می تواند با عصا و گاهی اوقات بدون آن راه برود.

وی می گوید پزشکان انواع آزمایش ها را بر روی او انجام داده اند و نتیجه همه منفی بود. او معتقد است تنها فرد در دنیا است که به این بیماری مبتلا شده است./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------