مسواک‌ها هم به هوش مصنوعی مجهز شدند



 اخبار علمی ,خبرهای علمی, هوش مصنوعی
امروزه دیگر بسیاری از ابزار و محصولات اطراف ما دارای هوش مصنوعی هستند، اما افزودن هوش مصنوعی به مسواک‌ها پدیده ای است که تا به حال سابقه نداشته است.

به گزارش فارس به نقل از یاهونیوز، مسواک جنیوس ایکس نام تازه ترین مسواک تولید شده توسط شرکت اورال بی است که با بررسی وضعیت دندان های هر فرد به سرعت الگوی مناسبی برای پاکسازی دقیق و مرتب آنها پیدا می کند.

 

یک اپلیکیشن تلفن همراه برای مدیریت این برنامه و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به آن طراحی شده است. مسواک یادشده که اولین بار در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا به نمایش درآمد مجهز به یک آینه هوشمند بزرگ است که با حرکات دست کاربر قابل کنترل بوده و اطلاعاتی را در مورد وضعیت بهداشتی دهان و دندان فرد به او نشان می دهد.

 

برنامه عرضه شده همراه با این مسواک توصیه هایی برای بهتر مسواک زدن و کنار گذاشتن عادت های بد در زمینه رعایت بهداشت دهان و دندان به کاربران ارائه می دهد. حسگرهای این مسواک عملکرد افراد در زمان استفاده از آن را به دقت زیرنظر می گیرند و البته برای بهبود عملکرد و توصیه های خود متکی به داده هایی هستند که از قبل از طریق بررسی نحوه مسواک زدن هزاران نفر جمع آوری شده است.

 

مسواک مذکور برای افزایش داده های خود می تواند از دوربین گوشی هم برای جمع آوری اطلاعات استفاده کند. اپلیکیشن این مسواک در نهایت به نحوه مسواک زدن هر فرد امتیاز می دهد. قیمت و زمان عرضه این مسواک هنوز مشخص نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------