رستوران‌های عجیبی که انگار متعلق به جهانی دیگرند



در دنیای مدرن ما، مردم برای یک مفهوم واحد مبارزه می‌کنند. تقریبا ۹۰ درصد رستوران‌ها مقداری از بودجه  شان را به بازاریابی اختصاص می‌دهند؛ و تعدادی از آن‌ها با روش‌هایی عجیب و غریب در این زمینه کاملا موفق و خارق العاده عمل می‌کنند. در این مطلب به معرفی رستوران‌هایی می‌پردازیم که فقط برای طعم غذاهایشان معروف نیستند بلکه طراحی انحصاری دکور آن‌ها جذابیت بیشتری برای مردم داشته است.

 

توالتی مدرن و بشقاب‌های منحصر به فردش! - تایوان

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

مفهوم این رستوران در تایوان تنها بر پایه آیتم‌هایی است که توالت را به ذهن می‌آورند. صندلی ها، توالت‌هایی هستند که مشتری‌ها روی آن‌ها می‌نشینند و غذا در توالت‌های پلاستیکی سرو می‌شود؛ و بله. اینجا رستورانی به شدت محبوب است!

 

همچنین این رستوران به خاطر بستنی‌هایی که در کاسه‌های توالت سرو می‌کند نیز معروف است. اگرچه کاسه توالت‌هایی که این غذا‌ها در آن سرو می‌شوند ممکن است چیز دیگری به خاطر بیاورند، ولی کسانی که تجربه میل غذا در این رستوران را داشته اند کیفیت و طعم غذای آنجا را شگفت انگیز توصیف کرده اند.

 

شام در آسمان امارات

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

سرو غذا در آسمان امارات می‌تواند تجربه‌ای فوق العاده و منحصر به فرد باشد. کل رستوران یک میز است که توسط جرثقیلی در ارتفاع ۵۰ متری در هوا معلق است. اگر کسانی که دوستشان دارید، تجربه‌ای جدید و غذای عالی را دوست دارند این رستوران می‌تواند یک سورپرایز عالی برای آن‌ها باشد.

 

رستورانی در ارتفاع ۳۸۴۲ متری – فرانسه

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

رستورانی شگفت انگیز با چشم اندازی دیوانه کننده. می‌توانید این رستوران را در ارتفاع ۳۸۴۲ متری در کوه‌های آلپ فرانسه پیدا کنید. اینجا مکانی است که فقط به خاطر خودتان هم که شده یک بار در زندگی تان آن را ببینید. همچنین یک هتل در کنار این مکان وجود دارد، جایی که می‌توانید از ماندن و نفس کشیدن در هوای آزاد و تازه آنجا تا مدتی لذت ببرید.

 

چای خانه هوشان – چین

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

این مکان چالشی برای عاشقان چای است. تصور کنید، چای خانه‌ای که ۲۱۶۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و مسیری که شما را به آنجا می‌رسد به پله‌های آسمان معروف اند. آنجا رویای عاشقان چای است!

 

رستوران آبشار – فیلیپین

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

این رستوران در فیلیپین و نزدیک شهر سن پابلو و دقیقا در کنار آبشاری بلند و زیبا قرار گرفته است. علاوه بر این مشتریان این رستوران نه تنها منظره‌ای فوق العاده از رستوران را می‌بینند بلکه دقیقا در میان آبشار می‌نشینند. میز‌ها دقیقا در میان آب قرار گرفته است. البته جای نگرانی نیست، چونکه آنجا کاملا امن است و عمق آب تنها ۲۰ سانتیمتر است.

 

شام در زندان - ژاپن

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

رستوران آلکاتراز در توکیو ژاپن یادآور یک زندان است. همه مشتریان در سلول‌هایی می‌نشینند که دارای نور‌هایی کم هستند و خدمتکاران و آشپز‌ها لباس‌های زندانبان‌ها را می‌پوشند. علاوه بر این برای اینکه حس ترس بیشتری به مشتریان دست دهد آن‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند که به دستان شما دستبند بزنند! اگر از طرفداران ترس و هالووین هستید این رستوران می‌تواند مکانی جالب و فوق العاده برایتان باشد.

 

رستوران گنبدی – لندن

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

عاشق این یکی خواهید شد. مکانی واقعا شگفت انگیز. اینجا فراموش نشدنی است و می‌تواند شامی رویایی را با طراحی خارق العاده و چشم اندازه عالی برایتان ارمغان آورد. تراس این رستوران در تمام طول روز آفتاب گیر است و این حس را برای هر مهمان به ارمغان می‌آورد که در افسانه‌ای در درون فیلم‌های فانتزی سیر می‌کند.

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

نیازی نیست که برای خوردن یک نوشیدنی در درون کلبه یخی یک اسکیمو به قطب شمال بروید. میانگین دما در این رستوران حدود ۱۰- درجه سانتیگراد است! البته نگران نباشید در بدو ورود لباس‌هایی مخصوص وگرم به شما داده می‌شود. در این رستوران، مهمانان به پادشاهی واقعی برف و یخ وارد می‌شوند. تجربه ورود به این رستوران می‌تواند در طول ماه‌های گرم تابستان، فراموش نشدنی و منحصر به فرد باشد.

 

رستوران صخره‌ای – هند

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

تجربه‌ای در میان اقیانوس هند. نام رستوران "صخره" به این دلیل انتخاب شده است که در بالای یک سنگ صاف در اقیانوس ساخته شده است. تنها راه دسترسی آن به وسیله یک قایق کوچک است. رستوران از تمدن و غوغای شهری جداست و می‌تواند مکانی عالی برای رسیدن به آرامش باشد.

 

تجربه سرو غذا با زرافه‌ها – کنیا

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

عاشقان طبیعت در این مکان بر روی آسمان هفتم خواهند بود! این مکان هتلی انحصاری در نایروبی کنیاست. هر وعده سرو غذا در این مکان سفری ماجراجویانه خواهد بود، جایی که هنگام صرف غذا زرافه‌ها میهمانان ویژه میز شما خواهند بود و بدون خجالت مقداری از غذای شما را به سرقت خواهند برد!

 

سرو غذا در تاریکی – هلند

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

این رستوران در آمستردام هلند واقع شده است و سرو غذا در تاریکی محض خواهد بود. در این رستوران در حین صرف غذا می‌توانید گوش دهید، حس کنید، صحبت کنید، تصور کنید، لمس کنید و تجربه کنید. حس شما از مزه‌ها دلپذیرتر خواهد شد وقتی که بر روی آن متمرکز می‌شوید.

 

در ضمن، خدمتکاران که غذا را سرو می‌کنند، نابینا هستند که شما را با سرویس عالی که ارائه می‌دهند سورپرایز خواهند کرد.

 

رستوران لانه پرنده – تایلند

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

در این رستوران، مکان‌هایی شبیه لانه پرنده در بالای درختان ساخته شده است که چندین متر ارتفاع دارند. این منظره ویژه به شما امتیاز پادشاهان را می‌دهد، جایی که در کمال آرامش، راحتی، تنهایی و سرویس‌های لاکچری، چشم اندازی خیره کننده را نیز همزمان برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، بازدید از این مکان می‌تواند سفری فراموش نشدنی برای شما باشد.

 

رستورانی زیر دریا – مالدیو

اخبار,اخبار گوناگون,رستوران‌های عجیب

تصور صرف غذا زیر دریا در حالی که انواع ماهیان زیبا، لاکپشت‌ها و کوسه‌ها در اطراف شما گردش می‌کنند و صخره‌ها و مرجان‌ها دریایی زیبا اطراف شما را احاطه کرده اند، در رویا نیز سخت است. اما اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به مالدیو هستید می‌توانید این تجربه شگفت انگیز را داشته باشید. این تجربه سرشار از لحظاتی است که می‌تواند برای شما آرامش و حس نزدیکی و صمیمیت با طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------