خوردن هواپیما در طول دو سال؛ عجیب‌ترین رکورد گینس



اگر به دنبال موضوعات عجیب و غریب هستید، کتاب رکورد‌های گینس را از دست ندهید، در طول ۶۵ سال گذشته و شکل گیری این کتاب هر روز رکوردی شگفت انگیز زده می‌شود.

 

حل کردن مکعب‌های روبیک در هنگام شنا

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

به نظر می‌رسد، حل کردن مکعب‌های معروف روبیک آسان است، اما «شین وی فو» می‌خواست آن را چالش پیچیده و دشواری تبدیل کند و همین چالش باعث شد تا در گینس رکورد بزند. چالشی که تاکنون قادر به انجام آن نبوده است؛ او ۱۳۷ مکعب روبیک را در هنگام شنا و فقط در یک ساعت حل کرد.

 

بزرگترین ماشین بازی بچه‌ها

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

ارّابه‌ها و ماشین‌های شهربازی، اغلب برای بچه‌ها هستند، اما یک آمریکایی به نام «رابرت پاسین» تصمیم گرفت یک ارابه بازی برای بچه‌ها و بزرگترهایشان بسازد، تا رکود بزرگترین نوع آن را با ۸ متر طول و ۳.۵۴۸ متر عرض در شیکاگو ایالت «الینوی» آمریکا را بشکند.

 

بزرگترین میل بافتنی

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

دانشجویی به نام الیزابت باند از ویلتشر انگلستان ابتدا به عنوان یک پروژه هنری برای دانشگاه بافتنی عجیب را آغاز کرد، ولی سپس در کتاب گینس به یک رکورد عجیب و غریب تبدیل شد؛ میل بافتنی او ۴.۴۲ متر طول و ۹ سانتیمتر قطر داشت.

 

مادربزرگی که دی جی است

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

در تصورات ما و آنچه در واقع می‌بینیم و می‌دانیم، هماهنگ کننده موسیقی DJ یک جوان پر شر و شور است که موسیقی و کنسرت‌های پر سر و صدا را دوست دارد؛ اما مادربزرگ ژاپنی به نام «سومیکو إیوامورو» با بیش از ۸۳ سال، این کلیشه را به طور کلی شکست و به پیرترین دی جی جهان تبدیل شد. مادربزرگ که طرفدارانش او را «سومیروک» صدا می‌زنند، ماهانه در یک کلوپ در شینجوکو توکیو کار کرده و گاهی روز‌ها نیز یک رستوران آرام را اداره می‌کند.

 

بلند کردن سنگین‌ترین وزن ممکن

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

یک هیولای انگلیسی به نام «ادی هال» وقتی وزنه ۵۰۰ کیلوگرمی را در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان «فرست دایرکت آرنا» در منطقه لیدز، یورکشایر انگلستان بالا برد، توانست سنگین‌ترین رقم کتاب گینس را بشکند.

 

عجیب دایره المعارف جهانی در تاریخ

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

آنچه در بالا گفتیم می‌تواند غیرقابل توصیف و عجیب و غریب باشد؛ با پرسش های بسیاری مبنی بر اینکه چرا ممکن است این افراد این کار‌ها را انجام دهند؟ البته پاسخ‌ها زیاد است. اما تاریخچه رکورد‌های جهانی گینس پر از رکورد‌های عجیب و غریب و بسیار عجیب است، دقیقاً به همان شکلی که آینده آن خواهد بود.

 

خوردن یک هواپیما به طور کامل

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

بیایید با یک فرانسوی به نام «میشل لوتیتو» آشنا شویم، تنها کسی که در تاریخ یک هواپیمای کامل را خورده، همانطور که خواندید او یک هواپیما را خورده است ... او تمام چرخ‌ها و بال‌ها و صندلی هواپیما را بلعید، این مرد فرانسوی که به او لقب «موسیو مانژوتو: آقای همه چیزخوار» داده بودند، در دو سال از سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۸۰ میلادی یک هواپیما را خورد و نامش در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد.

 

بخیل‌ترین زن تاریخ

اخبار,اخبار گوناگون,عجیب‌ترین رکورد گینس

«ساحره وال استریت»، لقب زن سرمایه دار آمریکایی، یکی از ثروتمندترین زنان جهان در دوره‌ای از زمان بود. با وجود آن همه ثروت یکی از بخیل‌ترین زنان تاریخ نام گرفت تا جایی که اسم او پس از مرگش در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد. یکی از داستان‌های معروف او این بود که پسرش دچار سانحه‌ای شد که باعث آسیب دیدگی پایش شد و مادر او به جای اینکه او را سریع معالجه کند، منتظر مراقبت رایگان بود تا اینکه وضعیت پسرش بدتر شد و پزشکان مجبور شدند پس از چندی پای او را قطع کنند.

 

تابناک باتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------