لانه خرگوشی که اسرار شوالیه‌های معبد را افشا کرد



اخبار,اخبار گوناگون

تِریر (سوراخ) خرگوشی در یک زمین منجر به کشف زنجیره‌ای از غار‌های سرّی و محرمانه به عمر ۷۰۰ سال شد. غار‌هایی که گفته می‌شود شوالیه‌های معبد آن‌ها را طرح ریزی کرده و ساخته بودند.

 

بنا بر این گزارش، در ابتدا این تریر خرگوش عادی به نظر می‌رسید، اما در حقیقت یک روزنه رو به دنیایی ناشناخته بود و به غار‌های «کاینتون» منتهی می‌شد. غار‌هایی پنهانی در زیر زمین که عمر آن به ۷۰۰ سال می‌رسد و در منطقه «شروپ شر» انگلستان قرار گرفته است.

 

این فضای قدیمی به شوالیه‌های معبد تعلّق دارند و یک مقرّ نظامی ترس آور برای کاتولیک‌ها در دوران جنگ‌های صلیبی بوده است. برخی بر این باورند که غار‌های یاد شده معبدی برای بت پرستان و یا زندگی عزلت نشینان و کسانی بوده است که برای انجام مراسم‌ خود در جستجوی مکانی امن بوده اند، فرقه‌های سرّی در این غار‌ها از خود آثاری به جای گذاشته اند.

اخبار,اخبار گوناگون

 

در سال ۲۰۱۲ میلادی، مالکان این اراضی که از حجم زیاد توریست‌ها دچار خستگی و بیماری شده بودند، در‌های آن را بستند و آنجا را تعطیل نمودند.

 

با این حال عکاسی به نام «مایکل اسکات» توانست وارد غار شود و از این مکان افسانه‌ای عکس بگیرد. مایکل ۳۳ ساله عکس‌های جذابی را از پنهانی‌ترین معبد تاریخ گرفته است که بی شک تاریخ ناگفته بسیاری دارد.

اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون
اخبار,اخبار گوناگون

 

تابناک باتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------