ویروس کرونا کار آرایشگر دوره‌گرد نیویورک را سکه کرد



اخبار,اخبار گوناگون
به اعتراف کارشناسان، ویروس کرونا فرهنگ اجتماعی خاصی به وجود آورده است که می‌تواند تا سال‌ها بشر را همراهی کند، یکی از مشکلات ویروس کرونا مساله رفتن به آرایشگاه است که همچنان جزو پرریسک‌ترین رفتارها در دوره شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود؛ اما نیویورکی‌ها ظاهراً راه‌حلی برای آن پیدا کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان از نیویورک گزارش داد، طی دوره قرنطینه در پی شیوع ویروس کرونا، یک آرایشگر آمریکایی تصمیم گرفت محل کار خود را به تفرجگاه «سنترال پارک» نیویورک منتقل  و به مردمی که از موی سر و صورت خود خسته شده‌اند خدمت‌رسانی کند.

 

«هرمان جیمس» که اکنون به آرایشگر پارک معروف شده است در این باره می‌گوید: وقتی برای اولین بار در اواسط ماه مه با ابزار آرایشگری‌ام به پارک آمدم مجبور شدم برای یافتن اولین مشتری خود ۱۰ دقیقه منتظر شوم.

 

به گفته این خبرگزاری، با وجود اینکه آرایشگاه‌ها مدتی است مجدداً فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، اما همچنان می‌توان صف قابل توجه مشتریان جیمس را در پارک مشاهده کرد.

 

مشتریان او معتقدند در فضای باز احتمال سرایت ویروس کرونا کمتر است و آنها احساس امنیت بیشتری دارند، گرچه عده‌ای پوشش خبری حضور این آرایشگر در پارک توسط رسانه‌های مختلف را هم در افزایش مشتریانش بی‌تاثیر نمی‌دانند.

 

جالب اینجاست که این آرایشگر مبلغ خاصی برای خدمات خود تعیین نکرده و مشتریان هر قدر که می‌خواهند به او دستمزد می‌دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------