یوگا در کنار سگ‌ها از نتایج شیوع کرونا



اخبار,اخبار گوناگون,یوگا در کنار سگ

نخستین قرنطینه کرونایی در بهاری که گذشت سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داد. مردم به دنبال راه‌هایی برای تحمل این دوران سخت بودند و از آن به بعد شاهد اتفاقات خلاقانه بسیاری در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم. به گزارش روزنامه ایتالیایی «ریپابلیکا» تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که به لطف کرونا، سگها و صاحبانشان به تفاهم در انجام یوگا رسیده‌اند و هشتگی به نام «یوگا دوگا»  #yoga_doga به راه افتاده‌است.  

 

یوگا دوگا نخستین بار در ژاپن به وجود آمد و در مرکزی مستقر در توکیو به راه افتاد اما پس از انتشار همه‌گیری کرونا، مردم زیادی از سراسر جهان به آن علاقه نشان دادند و در نیویورک این استقبال بیش از هر نقطه دیگری در دنیا بود.  

 

تمارین ورزشی یوگا دوگا ساده و سالم هستند و مزایایی هم برای سگ و هم برای صاحب آن دارند، تمرین این مجموعه ساده از حرکات باعث شده تا مردم به آن علاقه نشان بدهند.

اخبار,اخبار گوناگون,یوگا در کنار سگ

 

یوگا با سگ شامل برخی از حرکات اساسی است که متداول ترین آنها "adho mukha svanasana" نام دارد و به معنای ایستادن با سر پایین است. در این موقعیت، هر دو سگ و صاحب آن به حالت مثلثی قرار می گیرند که به کشش عضلات کمک می‌کند، درست مثل سگ‌ها که به طور غریزی و خودکار در مواقع نیاز. به حرکات کششی این شکلی می‌پردازند و سایر تمریناتی که از نظر جسمی و روانی برای هر دو طرف مفید است.

 

ورزش «دوگا یوگا» بسیار به نرم شدن عضلات و انعطاف پذیری مفاصل کمک می‌کند که منجر به دفع هر گونه مشکل عضلانی از سگ و صاحب آن می‌شود.

 

تابناک باتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------