رستوران وحشت عربستان با پیشخدمت‌های زامبی‌/ تصاویر



رستوران وحشت عربستان با پیشخدمت‌های زامبی‌،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
نورا العساف کارمند عربستانی به همراه دوستانش برای لذت بردن از غذا خوردن در رستورانی در ریاض که به مشتریانش نوید یک تجربه وحشتناک را می‌دهد، رفت.

به گزارش فرارو، این رستوران وحشتناک در پادشاهی ثروتمند در میان ده‌ها رستورانی است که در سال‌های اخیر در ریاض باز شده است، از جمله رستوران‌هایی که متعلق به گروه‌های معروف ایتالیایی، فرانسوی و آمریکایی هستند.

 

از زمانی که شاهزاده محمد بن سلمان منصب ولیعهدی را در سال ۲۰۱۷ بر عهده گرفت، عربستان سعودی پس از دهه‌ها محدودیت‌های شدید اعمال شده بر جامعه‌ای که عمدتاً از نسل جوان است، شاهد گشایش اجتماعی بوده است.

 

بزرگترین صادرکننده نفت جهان همچنین به دنبال حمایت از سرگرمی، گردشگری و سایر بخش‌هایی است که برای دهه‌ها نادیده گرفته شده اند تا با تحول اقتصادی وابستگی به نفت خام را متوقف کند. 

 

رستوران "سایه ها" در مجتمع تفریحی بلوار ریاض در شمال پایتخت عربستان قرار دارد.

 

الاساف، یک کارمند ۲۶ ساله منابع انسانی، گفت: فضا و اجرا‌ها بسیار وحشتناک است. در حالی که پیشخدمت یک بشقاب ماکارونی با سس سفید را که روی سینی با جمجمه سیاه رنگ  برایش سرو کرد، با عصبانیت گفت: من دیگر هوس غذا ندارم.

 

در این رستوران پیشخدمت ها در لباس زامبی ها، خون آشام‌ها یا هیولا‌های دیگر خدمات ارائه می‌دهد تا وحشت را در دل مشتریان القا کند.

 

در رستوران سایه ها، وحشت از پله‌های ساختمان رستوران خاکستری شروع می‌شود، جایی که چهره‌های بزرگی از خفاش‌های سفید با چشم‌های قرمز و ارواح سیاه از پنجره‌هایش دیده می‌شود.

 

این فضا با شور و هیجان سلیمان العمری، تاجر سعودی مواجه می‌شود.

 

العمری، ۴۵ ساله، که با خانواده خود مشغول صرف شام بود، گفت ما به دنبال چیز‌های هیجان انگیز و جدیدی هستیم. 

 

وی ادامه داد: معمولا در رستوران‌ها غذا می خوریم و سیر شویم، حرف می زنیم و برمی گردیم، اما حالا می‌خوریم، لذت می‌بریم و می‌ترسیم.

 

 پادشاهی سعودی که برای چندین دهه تنها به گردشگری مذهبی بسنده کرده بود، به دنبال پذیرایی از ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده تا سال ۲۰۳۰ و تشویق شهروندان خود به صرف هزینه برای سرگرمی در کشورشان است.

 

رستوران وحشت عربستان با پیشخدمت‌های زامبی‌،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
رستوران وحشت عربستان با پیشخدمت‌های زامبی‌،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------