مردی که موبایل خود را قورت داد!



بلیعدن موبایل توسط مرد مصری،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک مرد مصری پس از بلعیدن گوشی خود کارش به بیمارستان و تیغ جراحان کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته بیمارستانی در مصر گزارش داد که پزشکان موفق شدند گوشی موبایلی را از معده یک بیمار که ۲۰ روز پیش آن را بلعیده بود خارج کنند. یک تیم پزشکی در بیمارستان عمومی کفرالزیات وابسته به اداره بهداشت توانستند جسم خارجی متشکل از “تلفن همراه و یک رول دیگر” را از معده  این بیمار که نامش فاش نشده  خارج کنند. این مرد جوان پس از اینکه وجود تلفن همراه در داخل شکمش مانع از رسیدن غذا شده و بر سلامت عمومی وی تأثیر منفی گذاشت بود. بعد از ۲۰ روز در شرایط وخیم وارد بیمارستان شد.

 

دکتر عبدالعال قوزه رئیس بیمارستان عمومی کفرالزیات با اشاره به اینکه بیمار پس از دریافت مداوا و مراقبت‌های بهداشتی در وضعیت مطلوبی مرخص شد، از تیم پزشکی درگیر در روند بیرون آوردن  جسم‌ها، از معده بیمار تشکر کرد.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ نیز حادثه مشابهی رخ داد که پس از مشخص شدن وجود عفونت شدید در ناحیه شکم و روده در اثر این بیماری، یک تیم پزشکی در بیمارستان دانشگاه اسوان موفق به خارج کردن تلفن همراه از معده یک بیمار شدند. وجود تلفن ثابت بین معده و روده که پزشکان را بر آن داشت تا برای نجات جان بیمار عمل جراحی فوری انجام دهند.

 

بلیعدن موبایل توسط مرد مصری،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------