با 20 مدل در روز 2 ماهه آرایشگر شوید: یادگیری در بهترین آموزشگاه آرایشگری



چکیده : یادگیری آرایشگری مردانه در آموزشگاه آرایشگری مردانه استادبیک یکی از بهترین پیشنهادها است. روزانه میتوانید بر روی 20 مدل تمرین کنید و مهارت کسب کنید.

 

آموزش آرایشگری مردانه

 

آرایشگری یک حرفه پر درامد و به روز است که نیازمند تعهد، زمان و تلاش بسیاری است. یادگیری آرایشگری در بسیاری از آموزشگاه ها، هزینه ‌های قابل توجهی را شامل می ‌شود. از طرفی صنعت آرایشگری شغلی رقابتی است و افراد زیادی به دنبال یادگیری و ورود به آن هستند. بنابراین برای موفقیت در این صنعت، باید روی کسب مهارت و افزایش خلاقیت خود تمرکز کنید و توانایی ارائه خدمات منحصر به فرد و کیفیت بالا را داشته باشید. به طور کلی آرایشگری مردانه مسیری طولانی و طاقت فرسا است و باید برای یادگیری آن، بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید تا این مسیر، هموار تر و کوتاه تر شود و بتوانید در مدت زمان کمتری، تکنیک های به روز این شغل را فرا گرفته و درامد قابل قبولی کسب کنید.

 

یکی از این آموزشگاه های معتبر، آکادمی استاد بیک است که با ارائه خدمات اموزشی بسیار با کیفیت زیر نظر بهترین و با تجربه ترین اساتید، توانسته اعتماد هنرجویان بسیاری را از سرتاسر کشور جلب کند. دوره آرایشگری مردانه استاد بیک مزایای بسیاری مانند امکان پرداخت شهریه قسطی، طول دوره کوتاه، فراهم کردن اسکان و خوابگاه رایگان، ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی معتبر، تمرین روی 10 تا 20 مدل در روز، امکان شرکت در دوره به صورت آنلاین یا حضوری، آموزش تئوری و عملی با هم و ... دارد که باعث شده تا آکادمی استاد بیک در کشور به عنوان بهترین مرکز برای یادگیری تکنیک های آرایشگری و تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای در دو ماه شناخته شود.

 

برای شرکت در دوره آرایشگری مردانه استادبیک میتوانید به صفحه آموزشگاه آرایشگری مردانه مراجعه کنید.

 

آموزش آرایشگری مردانه

 

سرفصل های دوره آرایشگری مردانه

دوره آرایشگری مردانه استاد بیک شامل دو دوره پیرایشگری درجه 2 و پیرایشگری مردانه درجه 1 است که در هر کدام آن ها، تکنیک های خاصی به هنرجو آموزش داده می شود. هنرجویان استاد بیک می توانند با گذراندن دوره های آرایشگری مردانه این مجموعه به دو شکل حضوری یا عملی، معتبر ترین مدرک فنی حرفه ای و بین المللی را برای ورود به بازار کار و حرفه پر درامد آرایشگری مردانه دریافت کنند. طول مدت دوره پیرایشگری مردانه درجه دو، 3 تا 8 هفته و طول دوره پیرایشگری مردانه درجه 1 نیز 2 تا 4 هفته است. در ادامه مطلب سر فصل های هر کدام از این دو دوره کاربردی را معرفی می کنیم.

 

سرفصل های دوره پیرایشگری مردانه درجه شامل موارد زیر است:

- کار با شانه و قیچی

- تکنیک پیتاژ

- کار با تیغ و خط گیری سر

- اصول براشینگ و کار با سشوار

- اصول کار با ماشین اصلاح

- انواع کوتاهی اولیه

- آموزش فید سر و ریش

- آموزش کار با ابزار

- آموزش کوتاهی موی پسرانه

- ارگونومی بدن

- چهره شناسی مقدماتی

- شناخت انواع مدل مو

- آموزش شست و شوی سر مشتری

- فنون جذب درآمد

- آنالیز مشتریان هدف

- آموزش راه اندازی سالن، دیزاین و برند سازی

 

دوره پیرایشگری مردانه

 

سرفصل های دوره پیرایشگری مردانه درجه 1 نیز شامل موارد زیر است:

- آموزش تند زنی

- ارگونومی سرعت

- آموزش فید و شنیون تخصصی

- آموزش مدل موی کلاسیک

- کوتاهی موی کودک

- چهره شناسی

- تکنیک های موی فشن

- طراحی مو و چهره

- دیزاین مو

- بافت ژورنالی و درد

- آموزش مدل های اینستاگرامی

- آموزش مژه، مو، رنگ و ... فشن

 

هزینه دوره آرایشگری مردانه استادبیک

 

هزینه دوره آرایشگری مردانه

 

گذراندن دوره درجه 2 به عنوان پایه و اساس یادگیری آرایشگری مردانه الزامی است. این دوره پیش نیازی برای ورود به آرایشگری به صورت مبتدی و گذراندن دوره درجه 1 است. هزینه این دوره در آکادمی معتبر و بزرگ استاد بیک بر اساس تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود و نسبت به آموزشگاه های آزاد، بسیار مقورن به صرفه اتر است. بنابراین باید هزینه دوره پیرایشگری مردانه درجه را پرداخته و آن را فرا بگیرید تا بتوانید سالن و آرایشگاه خود را تاسیس کنید. قیمت دوره های آرایشگری مردانه در شهر ها و محله های مختلف، متفاوت است و بر اساس شرایط خاصی تعیین می شود. به همین دلیل باید مرکزی را پیدا کنید که مناسب ترین قیمت را بر اساس تعرفه های سراسری سازمان فنی حرفه ای از هنرجویان خود برای گذراندن دوره های آموزشی، دریافت می کند.

 

مجموعه استاد بیک با بهره گیری از دانش اساتید مجرب و حرفه ای، با کیفیت ترین دوره های آموزشی را برای هنرجویان خود تدارک دیده است. همچنین یکی از بهترین مزایا و نقاط قوت شرکت در دوره آرایشگری مردانه استاد بیک نسبت به دوره های آموزشگاه های دیگر، امکان پرداخت اقساطی شهریه است. بنابراین اگر به دنبال اموزشگاهی با بهترین کیفیت خدمات آموزشی و قیمتی مناسب هستید تا بتوانید حرفه پولساز آرایشگری مردانه را به راحتی و در مدت زمانی کوتاه یاد بگیرید و سالن خود را تاسیس کنید، حتما در دوره آرایشگری مردانه استاد بیک شرکت کنید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024