خرید روتختی یک نفره



در بین کالا های خواب مختلف، انواع روتختی جزو پرطرفدار ترین محصولات در این زمینه شناخته می شوند. زیرا این محصولات با ایجاد نظم و همچنین محافظت از تشک، بالش و روتختی شما، موجب زیبایی فضای اتاق شما نیز می گردد. این محصولات از نظر طرح، مدل، نوع پارچه و اندازه دارای انواع مختلفی می باشند. اما اگر بخواهیم آن ها را به دو دسته بزرگ تقسیم بندی نماییم، روتختی های یک نفره و روتختی های دو نفره ، بزرگ ترین دسته بندی های این محصولات محسوب می شوند.

 

در واقع شما قبل از اقدام به خرید این محصولات ابتدا باید اندازه آن را مشخص نمایید. و سپس با توجه به این موضوع، طرح و مدل های مختلف انواع روتختی را با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق انتخاب نمایید. از آنجایی که روتختی های یک نفره از سنین کودکی تا جوانی بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند، در این مطلب نکاتی که شما را برای خرید روتختی های یک نفره یاری می نماید را بررسی می نماییم.

 

خرید روتختی یک نفره

 

انواع روتختی های یک نفره

پیش از خرید روتختی های یک نفره، برای انتخاب راحت تر باید با انواع این محصولات آشنا شوید.

تخت های یک نفره در حالت استاندارد 90 * 200 می باشد. اما برخی افراد برای راحتی بیشتر هنگام استراحت علاقه مند به استفاده از تخت های یک نفره بزرگ تر یعنی 120 * 200 می باشند. در هر صورت روتختی انتخابی شما باید مناسب این ابعاد باشد. بعد از انتخاب سایز مناسب، باید محصول مورد نظر خود را از بین تنوع طرح و رنگ بالای این محصولات انتخاب نمایید. برای راحتی بیشتر شما در هنگام انتخاب مدل و خرید روتختی های یک نفره، این محصول به سه دسته اصلی از لحاظ طرح تقسیم بندی می شود.

1. روتختی های یک نفره دخترانه

2. روتختی های یک نفره پسرانه

3. روتختی های یک نفره اسپرت

در ادامه بیشتر با هر یک از این محصولات و ویژگی های آن ها آشنا خواهید شد.

 

انواع روتختی های یک نفره

 

معرفی انواع روتختی های دخترانه

انتخاب طرح و مدل روتختی امری کاملا سلیقه ای می باشد. اما با توجه به یکسری نکات و جزئیات، می توان انتخاب بهتری داشت.

 

روتختی های یک نفره دخترانه معمولا دارای طرح های عروسکی، گلدار و فانتزی می باشد. در واقع این طرح ها با سلیقه و روحیه های دخترانه سازگار تر است. از طرفی در بین رنگ های مختلف، رنگ های روشن و پاستلی بیشتر مورد توجه می باشد. البته این موارد معیار های کلی درباره ی سلیقه های دخترانه در انتخاب روتختی است. و بسیاری افراد انتخاب روتختی های ساده و یا طرح های مینیمال و کوچک را به طرح های دخترانه ترجیح می دهند.

به طور کلی توجه داشته باشید، هر مدل و طرحی که انتخاب می کنید، باید با تخت و سایر اجزا اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد.

 

خرید روتختی های پسرانه

اکثر آقا پسر ها در سنین نوجوانی به تم های دارک و تیره علاقه مند هستند. از این رو اگر قصد خرید روتختی یک نفره پسرانه را دارید، رنگ های سورمه ای، طوسی، سبز تیره و دیگر رنگ های این چنینی گزینه های خوبی برای انتخاب روتختی ساده هستند. زیرا همانطور که گفتیم روتختی های بدون طرح معمولا با سلیقه ی همه ی افراد و همچنین دکوراسیون های مختلف سازگاری دارد. همچنین طرح های هندسی روتختی های اسپرت هم برای پسر ها و هم دختر ها قابل استفاده می باشد. از طرفی طرح های مینیمالیسم از شلوغی بیش از حد فضا جلوگیری می نماید و ظاهری زیبا به دیزاین اتاق خواب می بخشد.

 

روتختی یک نفره ی اسپرت

در بین مدل های مختلف روتختی، طرح هایی که استفاده از آن ها هم برای پسر ها و هم دخترها مناسب می باشد، روتختی های اسپرت شناخته می شوند. در واقع مدل و طرح آن ها به گونه ای است که به راحتی با تم اتاق خواب های مختلف بدون در نظر داشتن جنسیت افراد، ست می شود.

 

برای مثال خواهر و برادر هایی که دارای اتاق مشترک می باشند، و می خواهند از روتختی های ست برای تخت خود استفاده نمایند، می توانند روتختی یک نفره اسپرت را خریداری کنند.

 

طرح های هندسی، مینیمال، خطوط مختلف و دیگر موارد این چنینی، همگی جزو طرح های اسپرت برای خرید روتختی محسوب می شوند.

 

مدل روتختی یک نفره

 

جمع بندی

مدل های مختلف روتختی های یک نفره بر حسب علایق افراد مختلف در طرح های مختلفی تولید می شوند. معمولا طرح های این محصولات برگرفته از شخصیت های کارتونی یا محبوب، اِلمان های موجود در طبیعت و اشکال هندسی مختلف می باشد. هر یک از دختر ها و پسر ها از این محصولات برای زیبایی بیشتر فضای اتاق خود استفاده می نمایند. اگر شما هم قصد خرید روتختی یک نفره را دارید، با استفاده از این مطالب، با راحتی بهترین محصول را انتخاب می نمایید.

 

البته توجه داشته باشید انتخاب یک فروشگاه معتبر و فوق العاده با تنوع بالای محصولات، مهم ترین مسئله در خرید انواع روتختی می باشد.

 

فروشگاه اسامیس ایده آل برای راحتی بیشتر مشتریان خود، انواع روتختی های تک نفره و دونفره را با بهترین قیمت در مدل های متنوع ارائه می نماید. برای خرید روتختی تنها کافی است به صفحه اصلی وب سایت این فروشگاه مراجعه نمایید. تا از تنوع طرح و رنگ این محصولات بهره مند شده و بهترین محصول را خریداری نمایید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024