چطور بیمه مسافرتی کانادا بخرم؟



بیمه مسافرتی کانادا

بیمه مسافرتی کانادا

 

قدم گذاشتن به هر راهی زمانی امن‌تر است که بتوانیم بیمه‌ای مناسب برای آن پیدا کنیم. فرقی نمی‌کند خانه و ماشین و سلامتی‌مان را بیمه کنیم یا سفر و امنیت‌امن را! بله سفر را بیمه کنیم. اگر قبل از سفر بیمه‌ای مناسب‌ با شرایط و مقصدمان پیدا کنیم و آن را بخریم، بدون شک سفری مطمئن‌تر در پیش خواهیم داشت. بیمه سفر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که مقصد ما فاصله بیشتری تا خانه داشته باشد. یکی از بیمه‌های سفر که این روزها محبوبیت زیادی بین گردشگران و مسافران پیدا کرده است، بیمه مسافرتی کانادا است. در این مطلب قصد داریم درباره این بیمه و روش‌های خرید آن بیشتر صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

چرا در سفرهای خارجی بیمه مسافرتی اهمیت بیشتری دارد؟

نمی‌توان انکار کرد که در طول سفر خطرات متعددی مسافران را تهدید می‌کند. البته مسافرت یک راهکار موثر و هوشمندانه برای فرار از دغدغه‌های روزمره، ترافیک و شلوغی و خستگی روزانه است. اما برای آنکه سفری لذت‌بخش، به یادماندنی و خوشایند در ذهن خود و سایر همراهان ثبت کنیم باید تمام فاکتورهای مهم در طول سفر را رعایت نماییم. به‌طور مثال برنامه‌ریزی دقیق برای سفر، تامین کافی هزینه‌های سفر، خرید بیمه مسافرتی و مواردی مانند این‌ها کمک می‌کند تا سفری راحت و با نگرانی کمتر را پشت سر بگذاریم.

 

 علاوه بر آن در حال حاضر بیمه مسافرتی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر محسوب می‌شود و مسافران در سفرهای خارجی باید بیمه مسافرتی تهیه کنند. نکته مهم دیگر این است که در بیشتر کشورهای خارجی هزینه‌های درمان بسیار گران است و این موضوع به خاطر تفاوت نرخ ارز در کشور ما و بیشتر کشورهای خارجی به وجود آمده است. بنابراین اگر مسافر در طول سفر با حوادث مختلفی مانند فوت، نقص عضو، تصادف، هزینه درمان، مشکلاتی مانند دندان درد یا فوریت‌های پزشکی روبه‌رو شود، هزینه‌های بالایی را باید بپردازد.

 

در این شرایط با در دست داشتن بیمه مسافرتی به‌راحتی می‌توان بیشتر هزینه‌ها ناشی از خسارت‌های جانی، هزینه‌های درمانی، فوریت‌های پزشکی یا حتی خسارت‌های مالی مانند گم‌شدن چمدان، مدارک شناسایی و مواردی مانند این‌ها را جبران کرد.

 

بیمه مسافرتی کانادا

بیمه مسافرتی کانادا

 

در سفر چطور از بیمه مسافرتی استفاده کنیم؟

درصورتی‌که در کشور مقصد به هر دلیلی با مشکلاتی روبه‌رو شدید که تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار دارد، کافی است که با شرکت واسطه بیمه‌ای در کشور مقصد تماس بگیرید و شرایط خودتان را عنوان کنید. شرکت‌های واسطه در کشورهای مقصد روش و راه‌های برطرف کردن مشکل و خسارت را برای شما توضیح می‌دهند و در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

 

پوشش بیمه مسافرتی کانادا چطور است؟

 شرکت بیمه‌ای که برای خرید بیمه مسافرتی کانادا انتخاب می‌کنید در تعیین میزان پوشش بیمه موثر است. علاوه بر آن فاکتورهایی مثل سن، مدت مسافرت و وضعیت سلامتی در تعیین هزینه بیمه و میزان پوشش آن تاثیر دارد. اما به‌صورت کلی یک بیمه‌نامه خوب شرایط را به‌شکل مناسبی پوشش می‌دهد تا مسافران با امنیت خاطر بیشتری سفر را پشت سر بگذارند. همچنین تعهدات بیمه مسافرتی موارد مختلفی مانند هزینه درمان و بستری در بیمارستان‌ها، هزینه فوریت‌های دندانپزشکی، هزینه مشاوره و رسیدگی به مسائل قانونی، هزینه‌های سرقت یا مفقود‌ی چمدان و هزینه تجویز دارو و مواردی مانند این‌هاست. با انتخاب یک شرکت بیمه‌ خوب و مناسب می‌توانید بیمه کامل تری داشته باشید و سفری آسوده‌تر را تجربه کنید.

 

مدت اعتبار بیمه مسافرتی چقدر است؟

به‌صورت کلی اعتبار بیمه نامه مسافرتی از زمان خروج از کشور آغاز می‌شود. البته برای استفاده از این بیمه نامه تا حدود شش ماه بعد از صدور آن امکان خروج از کشور وجود دارد، اما در صورتی که مسافران در مدت ۶ ماه پس از صدور بیمه، سفر خارجی نداشته باشند بیمه نامه اعتبار خود را از دست می‌دهند.

 

شرایط استرداد بیمه مسافرتی چگونه است؟

اگر به هر دلیلی تا ۶ ماه بعد از صدور بیمه نامه مسافرتی از کشور خارج نشدید و سفر خارجی نداشتید، مدت اعتبار بیمه نامه از بین می‌رود اما نگرانی بابت هزینه بیمه نداشته باشید. شما می‌توانید هزینه بیمه نامه را به‌صورت کامل از شرکت‌های بیمه‌ای دریافت کنید. در حال حاضر شرکت‌های بیمه‌ای بسیاری تلاش می‌کنند تا بیمه مسافرتی را با پوشش دهی مناسب در اختیار مسافران قرار دهند. علاوه بر آن بعضی از آژانس‌های گردشگری معتبر نیز هستند که می‌‌توانید بیمه مسافرتی را از خود آن‌ها دریافت کنید و درصورتی‌که به هر دلیلی تا ۶ ماه پس از بعد از صدور بیمه نامه از کشور خارج نشدید، امکان استرداد کامل هزینه بیمه برای شما وجود دارد.

 

قیمت بیمه مسافرتی کانادا چقدر است؟

سفر به کانادا کم‌هزینه نیست و تا جای ممکن باید در هزینه‌های این سفر صرفه‌جویی کرد. قیمت بیمه مسافرتی هم یکی از فاکتورهایی است که باید در برنامه‌ریزی مالی این سفر در نظر داشت. پس بهتر است قبل از هر اقدامی درباره‌ بیمه مسافرتی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. برای اطلاع از قیمت بیمه مسافرتی کشور کانادا باید این موضوع را بدانید که عوامل مختلفی روی قیمت بیمه مسافرتی تاثیر می‌گذارد. فاکتورهایی مانند سن، مدت زمان اقامت شما در خارج از کشور و مقصد سفر در تعیین قیمت بیمه مسافرتی تاثیر دارند.

 

بیمه مسافرتی را چطور بخرم؟

برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی کانادا می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا مراجعه کنید. بعد در صفحه اصلی روی گزینه «بیشتر» بزنید و  گزینه بیمه مسافرتی را انتخاب کنید. حالا می‌توانید با واردکردن اطلاعات لازم لیست بیمه‌های مسافرتی را ببینید. با انتخاب مقصد بقیه وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می‌توانید به‌صورت آنلاین بیمه مسافرتی را تهیه کنید.

 

درنهایت اینکه در سفر به بسیاری از کشورها داشتن بیمه مسافرتی کاری هوشمندانه است. شاید نداشتن بیمه مسافرتی در ظاهر مهم به نظر نرسد اما با خرید بیمه سفر، مسافرت به هر کشوری با آرامش بیشتری همراه می‌‌شود و اگر مشکلی برای شما پدر سفر پیش بیاید بهتر می‌توانید هزینه‌های آن را مدیریت کنید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024