رزرو هتل داریوش کیش



رزرو هتل داریوش کیش

 

در سال 1382 ضلع شمال شرقی جزیره کیش به هتلی به نام هتل داریوش مزین شد که سال‌ها بعد این هتل به دلیل زیبایی و شباهت بی‌نظیرش به کاخ آپادانا و تخت جمشید به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شد. هتل داریوش کیش یک ساختمان سه طبقه است که زمینی به وسعت 12 هکتار را به خود اختصاص داده است. مالک این هتل ابتدا یک کارآفرین، سرمایه‌دار و هتلدار ایرانی به نام حسین ثابت بکتاش بود که بعدها این هتل به آقای عبدالرضا موسوی واگذار شد.

این مطلب ضمن معرفی هتل داریوش کیش، شما را با نحوه رزرو هتل داریوش آشنا می‌کند.

 

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که به دلیل تجلل و زیبایی بی‌نظیر و خاصش به یکی از زیباترین هتل‌های پنج ستاره خاورمیانه تبدیل شده است. نما و معماری این هتل توسط طراحان ایرانی با الهام از زیبایی و اصالت کاخ آپادانا و تخت جمشید طراحی شده است. به‌گونه‌ای که تماشای ستون‌ها و سرستون‌ها، تندیس‌ها و سنگ نگاره‌های محوطه آن، برای هر بیننده‌ای یادآور عظمت و شکوه تمدن 2500 ساله ایران خواهد بود.

 

این هتل لوکس سرانجام در سال 1395 جهت ارتقاء خدمت‌رسانی و امکانات هتل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل داریوش کیش با ارائه خدمات فوق لاکچری‌ مانند استخر‌های روباز و اختصاصی، زمین‌های ورزشی، باغ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی به مهمانان خود توانست خود را در زمره بهترین هتل‌های خاورمیانه قرار دهد. یکی دیگر از مزایای ارزشمند این هتل نزدیک بودن آن به مراکز تجاری مانند مجتمع سارینا و بازار پردیس است.

 

مطلب پیشنهادی:

https://farsnews.ir/news/14021114000270/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B4-%DA%A9%DB%8C%D8%B4

 

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک ساختمان سه طبقه با 190 واحد اتاق با ظرفیت 500 تخت است. تمامی اتاق‌های هتل داریوش به وسیله امکانات رفاهی مدرن مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، یخچال، تخت‌های استاندارد و اینترنت رایگان مجهز شده است. روم سرویس و مینی بار از دیگر امکانات رفاهی در اتاق‌های هتل است تا مهمانان هتل بتوانند در هر ساعتی از روز که بخواهند با یک نوشیدنی گرم یا خنک از خود پذیرایی کنند.

 

اتاق‌های هتل داریوش کیش

 

این هتل دارای انواع متعددی اتاق و سوئیت در داخل و باغ هتل است، این اتاق‌ها به‌طور معمول از نظر اندازه، قیمت و برخی امکانات رفاهی با یک‌‌دیگر متفاوت هستند. انواع اتاق‌های هتل داریوش کیش به شرح زیر است:

* سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ

 * سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ

 * سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا

 * سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به دریا

 * سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا و ویلاهای ساحلی

 * اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ (حمام سانروف)

 * اتاق دو تخته کابانا رو به دریا در محوطه باغ

 * اتاق دو تخته کابانا در محوطه باغ

 * اتاق دو تخته لوکس رو به دریا

 * اتاق دو تخته لوکس رو به باغ

 * اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا

 * اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ

 

اتاق‌های کابانا، اتاق‌هایی هستند که در محوطه باغ هتل قرار دارند، یکی دیگر از تفاوت‌های عمده این اتاق‌ها با اتاق‌های داخلی حمام‌های سانروف‌ با حفظ حریم خصوصی اتاق‌ها است. این اتاق‌ها بهترین گزینه برای کسانی است که ترجیح می‌دهند به‌دور از هیاهو فضای داخلی هتل، در آن اقامت کنند. در بین این اتاق‌ها، اتاق دوتخته لوکس و دوتخته استاندارد از چشم انداز بی‌نظیر دریا و باغ هتل برخوردار هستند.

 

امکانات تفریحی و رفاهی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش نه‌تنها با زیبایی و شکوهش بلکه با ارائه امکانات فوق لاکچری که در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، اقامتی شیرین و لذت‌بخش را برای آن‌‌ها رقم می‌زند. امکانات رفاهی هتل داریوش کیش شامل موارد زیر می‌شود:

 

امکانات تفریحی و رفاهی هتل داریوش کیش

 

امکانات هتل داریوش کیش شامل صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، زمین ورزشی اختصاصی تنیس پینت بال، استخر روباز آقایان و اختصاصی بانوان، دریاچه اختصاصی هتل، رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه، باشگاه بدنسازی، کشتی تفریحی، سالن بیلیارد، لاندری، بالکن قابل استفاده، سرویس رایگان رفت و آمد، سونا، جکوزی، پارکینگ، دوچرخه، کافی نت و آرایشگاه است.

 

یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را نسبت به همتایان خود متمایز کرده است، وجود اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در هتل داریوش کیش است. همین ویژگی باعث شده است که در تمامی ایام سال از نقاط مختلف جهان برای بازید از آکواریوم، سفری به جزیره کیش داشته باشند. از دیگر خدمات تفریحی هتل داریوش کیش غواصی و قایق‌سواری و باغ پرندگان را می‌توان برد.

 

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل داریوش کیش

یکی دیگر از نقاط قوت هتل داریوش کیش وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی است که در این هتل قرار دارد. این رستوران‌ و کافی شاپ‌ها با تدارک غذا و عصرونه‌های لذیذ و تازه باعث می‌شوند از این هتل برای تمامی مهمانان خاطراتی خوش بر جای بماند.

 

رستوران پاسارگاد

پاسارگارد یکی از رستوران‌های هتل داریوش واقع در طبقه همکف هتل است. این رستوران به گونه‌ای طراحی شده که هر گوشه‌ای از آن تجلی بخش اصالت تاریخ ایران است. فضای داخلی این هتل با کمک ستون‌ها، دیوارنگارها، مجسمه‌های سربازان هخامنشی و نورپردازی عالی خود باعث به وجود آمدن یک فضای گرم و دلنشینی در این رستوران شده است. از این ‌رو، این فضا کاملا مناسب کسانی است که دوست دارند نهار یا شام خود را با غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی، فرنگی و دریایی در هتل صرف کنند.

 

رستوران آپادانا

 

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل داریوش کیش

 

دومین رستوران بزرگ هتل داریوش کیش، رستوران آپادانا است. رستوران آپادانا در بخش مرکزی طبقه همکف قرار دارد، این رستوران به وسیله ستون‌های بلندی که الهام گرفته از طراحی کاخ آپادانا است مزین شده است. علاوه بر این شما در قسمت مرکزی این رستوران شاهد یک حوض آبی هستید که با قرار گرفتن میز‌های غذاخوری در کنار آن، فضای بسیاری زیبایی حاکم می‌شود.

 

کافی‌شاپ‌های هتل داریوش کیش

این هتل در مجموع دارای سه کافی شاپ با نام‌های لابی، لانج و استخر است که هر کدام از این کافی‌شاپ‌ها می‌توانند بهترین مکان برای قرارها و نشست‌های کاری و دوستانه‌ به صرف یک عصرانه شیرین و گرم باشند.

 

نحوه رزرو هتل داریش کیش

هتل داریوش کیش یکی از از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های خاورمیانه است که توسط آقای حسین ثابت بکتاش ساخته شده است. این هتل شباهت بسیاری به کاخ پاسارگارد دارد و ارائه خدمات فوق لاکچری آن نسبت به سایر هتل‌های کیش باعث تمایز این هتل شده است. در صورتی‌که قصد اقامت اتاق در این هتل زیبای جزیره کیش را دارید می‌توانید از سایت معتبر اسنپ تریپ اقدام به رزرو کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

https://www.beytoote.com/iran/tour/besttime2-travel1-shiraz.html

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024