پرستاری مادر ۹۸ ساله از فرزند ۸۱ ساله‌اش در خانه سالمندان /عکس



اخبار,اخبارگوناگون,پرستاری مادراز فرزند

یکی از پیرترین مادران دنیا برای مراقبت از فرزند ۸۱ ساله خود به خانه سالمندان رفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سالمندی دوره‌ای خاص از زندگی افراد است و افراد در این دوره درست مثل کودکی به مراقبت های ویژه و خاص از سوی دیگران نیاز دادند.

در حقیقت توانمندی افراد در دوره کهنسالی و پیری به طور محسوس و قابل توجهی کم می‌شود و از این رو سالمندان به مراقبت فرزندان و دیگر اطرافیان احتیاج پیدا می‌کنند و برخی از فرزندان به دلیل مشغله‌های فراوان و نداشتن وقت کافی برای رسیدگی و مراقبت از پدر و مادر پیر خود، به این بهانه آن‌ها را به مکان‌هایی چون خانه سالمندان منتقل می‌کنند.

متاسفانه انتقال پدر و مادرهای پیر و ناتوان به خانه سالمندان در طول سال‌های اخیر در جوامع مختلف رو به افزایش است و عاطفه فرزندان نسبت به والدین در دوره پیری و کهنسالی رنگ باخته و کاهش پیدا کرده است.

در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک مادر پیر و بسیار سالمند در لیورپول به خانه سالمندانی رفته است که پسر ۸۱ سالمند وی توسط فرزندان خودش، به آن آسایشگاه منتقل شده است.

این مادر پیر به نام " آدا کیتینگ"  که خود پیرزنی ۹۸ ساله است،  در توضیح این کار خود گفته است: یک مادر هرگز نمیتواند مادر بودن را ترک کند و برای مراقبت از فرزندم که اکنون نیاز به همراهی و رسیدگی دارد به خانه سالمندان آمده‌ام.

 

اخبار,اخبارگوناگون,پرستاری مادراز فرزند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------