اقدام عجیب خلبان حین پرواز هواپیما!



اقدام عجیب خلبان چینی حین حضور همسرش در داخل هواپیما سوژه رسانه‌ها شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب خلبان چینی که به همسرش اجازه داده بود، حین پرواز هواپیما در داخل کابین خلبان حضور داشته باشد، برایش دردسرساز شد. «چن» در دو پرواز به همسرش اجازه داده بود تا در طول پرواز در داخل کابین خلبان حضور داشته باشد. پس از این اتفاق شرکت هواپیمایی دانگ‌های روز چهارشنبه از تعلیق و جریمه این خلبان خبر داد. در بیانیه این شرکت هواپیمایی که در استان شنژن قرار دارد، آمده که این اقدام به منظور بالا بردن امنیت پرواز و جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده صورت گرفته است. بنا بر اعلام این شرکت این خلبان در طول دو پرواز خود در تاریخ ۲۸ جولای به همسرش اجازه حضور در داخل کابین خلبان داده بود. پرواز نخست از نانتونگ استان جیانگسو به لانژوئو در استان گانسو و پرواز دوم از لانژوئو به پکن، پایتخت چین بود.

 

اخبار,اخبار گوناگون, اقدام عجیب خلبان حین پرواز هواپیما!


در حالی که چن برای همسرش برای پرواز از نانتونگ به ژنگژوئو بلیط تهیه کرده بود، به همسرش اجازه داد تا با او به پکن نیز پرواز کند. در بیانیه این شرکت به محل دقیق حضور زن در داخل کابین خلبان و همچنین مدت زمان حضور او اشاره‌ای نشده است. در این بیانیه آمده است: «این خلبان دستورالعمل‌های پروازی و قوانین امنیت پرواز را نقض کرد. چن از جایگاه خود به عنوان خلبان سوءاستفاده کرد و بر خلاف توصیه‌های پروازی عمل کرد.»

بنا بر اعلام این شرکت این خلبان به مدت ۶ ماه از انجام پرواز تعلیق شده و باید مبلغ ۱۲۰۰۰ یوان (۱۷۵۰ دلار) به عنوان جریمه به این شرکت هواپیمایی پرداخت کند. همچنین این شرکت «وانگ»، کمک خلبان این دو پرواز را به مدت ۱۵ روز تعلیق کرده و او همچنین باید مبلغ ۶۰۰۰ یوان جریمه به این شرکت پرداخت کند. «سان» مامور امنیت پرواز در این دو پرواز نیز باید ۵۰۰ یوان به شرکت مذکور پرداخت کند.

گفتنی است؛ ورود زن یکی از خلبان‌های چینی به داخل کابین خلبان در یکی از پرواز‌های این کشور در حالی خبرساز می‌شود که پس از مفقود شدن هواپیمای پرواز MH۳۷۰ در سال ۲۰۱۴، یک زن اهل آفریقای جنوبی با نام «جونتی رز» به دیلی میل گفت که او و دوستش با اجازه کمک خلبان مفقود شده «فارق عبدل حمید» و همکارش در طول یک پرواز از پوکت به کوالالامپور وارد کابین خلبان شده بودند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------