سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد!



اخبار,اخبارگوناگون, سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد
این سیب زمینی شش سال روی کامیون نصب شده و سیّار بود، اعضای کمیسیون سیب زمینی با خود فکر کردند که این کار می‌تواند پتانسیل‌های شگفت انگیزی داشته باشد و بالأخره کریستی وولف، توسعه دهنده خانه‌های کوچک، ایده فوق العاده تبدیل سیب زمینی بزرگ به یک خانه-هتل دنج را مطرح کرد

به گزارش تابناک باتو،   توسعه دهندگان خانه‌های کوچک در ایالت آیداهو، یک سیب زمینی بزرگ را به عنوان خانه ـ  هتلی قابل اجاره در سایت اجاره املاک Airbnb معرفی کرده اند.

خانه هتل Big Idaho Potato Hotel یک سازه به شکل سیب زمینی غول پیکر است که وزن آن به شش تُن می‌رسد. هدف از ساخت این خانه ترویج مصرف سیب زمینی در ایالات متحده آمریکاست.

این خانه از آهن، گچ و بتون ساخته شده و در یک فضای باز در دامنه‌های کوه Owyhee و در روستای South Boise ایالات متحده قرار دارد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد


طراحی این سیب زمینی گنجایش زندگی برای دو نفر را دارد و با دکور‌های داخلی زیبا تزیین شده است. یک تختخواب بزرگ، حمام و آشپزخانه کوچک، شومینه و تهویه هوا از ویژگی‌های خانه سیب زمینی به شمار می‌روند.

طول آن ۲۸ و عرض آن ۱۲ فوت است و توسط کمیسیون سیب زمینی ایالت آیداهو برای ترویج مصرف سیب زمینی که سرشار از فیبر و پتاسیم است و جزو گیاهان مفید به شمار می‌رود، ساخته شده است.

این سیب زمینی شش سال روی کامیون نصب شده و سیّار بود، اعضای کمیسیون سیب زمینی با خود فکر کردند که این کار می‌تواند پتانسیل‌های شگفت انگیزی داشته باشد و بالأخره کریستی وولف، توسعه دهنده خانه‌های کوچک، ایده فوق العاده تبدیل سیب زمینی بزرگ به یک خانه-هتل دنج را مطرح کرد.

 

اخبار,اخبارگوناگون, سیب زمینی بزرگی که تبدیل به خانه شد


اقامت در هتل برای یک روز ۲۰۰ دلار قیمت دارد، به همراه ۳۱ دلار برای هزینه خدمات و ۱۶ دلار برای مالیات و هزینه‌های جانبی و...، و در نهایت قیمت کل برای یک شب اقامت در آن ۲۴۷ دلار است.

گفتنی است، آیداهو به به خاطر تولید زیاد سیب زمینی به «ایالت سیب زمینی» معروف است و سیب زمینی آیداهو یک نوع معروف در جهان است. بیش از ۳۰ نوع مختلف سیب زمینی در این ایالت کاشته می‌شود که رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دارند. آب و هوا، خاک حاصلخیز آتشفشانی و آبدهی متمایز آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------