بهترین و گرانترین هتل های قشم



طبیعتا بهترین هتل و گرانترین هتل قشم را می توان هتل آراکتا قشم، تنها هتل 5 ستاره ی فعال در این جزیره دانست. بعد از هتل آراکتا به ترتیب گران ترین و لوکس ترین های قشم عبارتند از هتل بوتیک فولتون، هتل بوتیک ایرمان، هتل آوینا، هتل آتامان و هتل دریتا در رتبه های بعدی قرار دارند. در ادامه ی این مقاله موقعیت مکانی و ویژگی های منحصر به فرد این هتل ها را با جزییات بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. در جدول پایین می توانید اطلاعات لازم درباره برخی از هتل های قشم را به طور خلاصه بررسی کنید.

 

نام هتل

تعداد ستاره

شروع قیمت رزرو آذر 1402

فاصله از دریا

فاصله از فرودگاه

هتل آراکتا

5 ستاره

3.895.000

7 دقیقه پیاده روی

56 کیلومتر

هتل بوتیک فولتون

هتل بوتیک

2.200.000

کنار ساحل

50 کیلومتر

هتل ایرمان

4 ستاره

2.900.000

20 دقیقه پیاده روی

50 کیلومتر

هتل آوینا

4 ستاره

3.200.000

6 دقیقه پیاه روی

56 کیلومتر

هتل آتامان

4 ستاره

3.100.000

10 دقیقه پیاده روی

51 کیلومتر

هتل دریتا

4 ستاره

2.200.000

10 دقیقه پیاده روی

51 کیلومتر

هتل آرتا

4 ستاره

2.400.000

10 دقیقه پیاده روی

50 کیلومتر

 

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا در حال حاضر تنها هتل 5 ستار‌ه‌ی فعال در جزیره‌ی قشم به حساب می آید. این هتل با توجه به خدمات رفاهی و امکانات خاصی که به مشتریان خود ارائه می دهد بین 56 هتل فعال در جزیره ی قشم به عنوان گران ترین هتل در این جزیره شناخته می شود. شروع قیمت هتل آراکتا در آذر ماه سال 1402 حدودا 3 میلیون 800 هزار تومان اعلام شده است. این مبلغ در مقایسه با هتل های 4 ستاره که شروع قیمت رزرو آن ها برای یک شب اقامت در محدوده ی 2 میلیون تومان است، نسبتا گران تر است.

 

هتل آراکتا قشم - بهترین و گرانترین هتل های قشم

 

اتاق های هتل آراکتا قشم

واحد های اقامتی هتل آراکتا به 6 دسته ی اتاق های یک تخت خوابه، اتاق دو تخته توئین، دبل، دبل تراس دار، کینگ و سوئیت یک خوابه دو نفر تقسیم بندی می شوند. ویوی بیرونی همه ی واحد های اقامتی این آن نیز به سمت دریا و ساحل زیبای خلیج فارس می باشد.

 

امکانات و خدمات ویژه ی هتل آراکتا

مدیران این هتل امکانات ویژه ای مانند: استخر رو باز هتل به همراه سونا و جکوزی، سالن ماساژ، خدمات ویژه برای معلولین و ارائه تورهای مسافرتی روزانه توسط هتل اشاره کرد. همچنین کارکنان هتل آراکتا خدمات روم سرویس را نیز برای مشتریان خود فراهم میکنند، یعنی شما به دلخواه خود میتوانید وعده های غذایی خود را در رستوران هتل صرف کنید و یا با استفاده از خدمات روم سرویس در واحد اقامتی خود میل کنید.

 

هتل بوتیک فولوتون

رتبه ی دوم گرانترین و لوکس ترین هتل جزیره‌ی قشم نیز به هتل بوتیک فولتون قشم تعلق می گیرد. واحد های اقامتی هتل بوتیک فولتون قشم به سه دسته ی ویلا، واحد های واقع در هتل و هتل آپارتمان تقسیم می شوند. شروع قیمت هتل فولتون در آذر 1402، حدودا 3/500/000 تومان است اما با مراجعه به صفحه https://hihotel.ir/qeshm-hotel-foltoun/ می توانید با 1 میلیون کمتر رزرو کنید.

 

نمای رستوران هتل بوتیک فولتون قشم - بهترین و گرانترین هتل های قشم

 

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم در سال 1396 به عنوان اولین هتل بوتیک جزیره ی قشم شروع به کار کرد. هتل ایرمان جزو گرانترین هتل 4 ستاره جزیزه ی قشم است. این هتل در 5 طبقه و 38 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های متفاوت با سبک معماری و طراحی مدرن ساخته شده است. فاصله این هتل تا دریا حدودا 2 کیلومتر است که می‏توانید، پیاده این مسیر را طی کنید. شروع قیمت در هتل ایرمان حدودا از 3/100/000 تومان در آذر 1402، است.

 

  • فاصله ی هتل ایرمان تا ساحل خلیج فارس نیز 1.6 کیلومتر می باشد.
  • آدرس هتل : میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

 

اتاق دو تخته سینگل هتل بوتیک ایرمان قشم - بهترین و گرانترین هتل های قشم

 

هتل آوینا قشم

اگر نزدیک بودن به ساحل خلیج فارس اهمیت بسیار ویژه ای برای شما دارد قطعا هتل آوینا قشم یکی اولین انتخاب های شما خواهد بود. فاصله‌ی واحد های اقامتی هتل آوینا قشم تا ساحل خلیج فارس فقط 400 متر است. شروع قیمت هتل آوینا در آذر سال 1402 حدودا 3 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

  • آدرس هتل آوینا : در میدان ولایت - بلوار باهنر

 

هتل آتامان قشم

یکی دیگر از گرانترین و لوکس ترین هتل های قشم هتل آتامان است. این هتل از جمله هتل های 4 ستاره به حساب می آید که دارای سالن کنفرانس و همایش های تجاری، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و میزهای فوتبال دستی است. شروع قیمت در این هتل در آذر1402، از حدوا 3 میلیون 100 هزار تومان می باشد.

  • فاصله ی محل های اقامتی هتل آتامان تا ساحل زیبای خلیج فارس حدود معادل 10 دقیقه پیاده روی است.

 

هتل دریتا قشم

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های قشم 4 ستاره هتل دریتا است. شروع قیمت در هتل نوساز درتیا که ر سال 1401، ساخته شده است، حدودا از 2 میلیون 200 هزار تومان آغاز می شود.

 

هتل دریتا قشم - بهترین و گرانترین هتل های قشم

 

نمای بیرونی برخی از اتاق های هتل دریتا قشم به سمت خیابان و یا کوچه های اطراف است و چشم انداز اتاق های ضلع جنوبی نیز به سمت دریا می باشد. در تمام اتاق های هتل دریتا امکانات رفاهی کلی مثل تلویزیون، وسایل ارتباطی، چای ساز برقی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و غیره برای مشتریان به طور کامل فراهم شده است.

برای صرف وعده ی صبحانه می توانید از خدمات سلف سرویس رستوران هتل دریتا استفاده کنید. برای وعده های نهار و شام نیز رستوران هتل منویی بی نظیر از غذاهای متنوع دریایی، ایرانی و فرنگی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به دلیل ظرفیت محدود پارکینگ اختصاصی هتل دریتا توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از ماشین شخصی خود در جزیره ی قشم را دارید حتما با بخش پذیرش هتل برای رزرو پارکینگ هماهنگ کنید.

 

  • فاصله ی محل های اقامتی هتل دریتا تا ساحل دریا نیز حدودا کمتر از یک کیلومتر می باشد.
  • آدرس : بلوارخليج فارس، جنب سيتي سنتر ١ ، روبروي گلدن فود سايت سمن

 

هتل آرتا قشم

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره که در فاصله ی بسیار کمی از ساحل خلیج فارس قرار گرفته هتل آرتا قشم است. ویوی بیرونی تمام اتاق های اقامتی این هتل به سمت دریا است. مثل هر هتل 4 ستاره ی دیگری تمام امکانات رفاهی لازم مثل تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی و غیره ... به طور اختصاصی در هر کدام از اقامتگاه های هتل آرتا برای مشتریان فراهم شده است. شروع قیمت هتل آرتا در آذر 1402 حدودا از مبلغ 2 میلیون 400 هزار تومان می باشد.

 

  • فاصله ی هتل آرتا تا سواحل خلیج فارس فقط معادل 10 دقیقه پیاده روی است.
  • آدرس : بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024