چرا از بازار آنلاین، خدمات بازسازی خانه بگیریم؟



بازسازی ساختمان,خدمات آنلاین

بازسازی خانه

 

یک‌روز جمعه از ماه مرداد را تصور کنید. در میانه روز برای راحت‌شدن از شر گرما، دست‌به‌دامن کولر می‌شوید. از بخت بد روزگار، کولر با شما سر ناسازگاری دارد و روشن نمی‌شود. در این شرایط چه‌کار می‌کنید؟ همه ما از این دست چالش‌ها را در طول سال، چه روزهای گرم تابستان و چه روزهای سرد زمستان تجربه کرده‌ایم. پیداکردن نیروی متخصص در هر لحظه و هر مکان کار راحتی نیست. ممکن است خودتان تعمیرات کولر را بلد باشید، اما نیاز به سایر خدمات مثل بازسازی ساختمان را چطور برطرف می‌کنید؟

 

خوشبختانه در سال‌های اخیر، بازار آنلاین خدمات در کشور جان گرفته است و شرکت‌های زیادی در این زمینه به خصوص بازسازی ساختمان فعالیت می‌کنند. مجموعه‌هایی که واسطه بین شما و نیروی کار متخصص هستند. در ادامه به معرفی این مجموعه‌ها و نحوه فعالیتشان می‌پردازیم.

 

چه شرکت‌هایی در حوزه خدمات آنلاین فعالیت می‌کنند؟

کسب‌وکارهای زیادی در زمینه بازار خدمات آنلاین فعالیت دارند. شاید در اولین نگاه نوع خدمات و نحوه فعالیت این مجموعه‌ها یکسان به نظر برسد؛ اما اگر تجربه دریافت خدمات را داشته باشید، می‌دانید که هرکدام از این شرکت‌ها سیاست کاری متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. از میان شرکت‌های ارائه خدمات آنلاین می‌توان به چند مجموعه شناخته‌شده سنجاق، آچاره، خدمت از ما، اسپارد و استادکار اشاره کرد.

 

کدام شرکت را برای دریافت خدمات آنلاین انتخاب کنیم؟ چرا؟

چه نیازی دارید؟ برای دریافت چه نوع خدماتی کمک می‌خواهید؟ قصد بازسازی خانه یا ساختمان دارید؟ در چه شهری ساکنید؟ دلتان می‌خواهد خودتان متخصصان را انتخاب کنید؟ با توجه به پاسخ این پرسش‌ها، می‌توانید یکی از شرکت‌های بازار خدمات آنلاین را انتخاب کنید. برای مثال فعالیت بعضی از این شرکت‌ها دامنه کوچکی از خدمات در شهرهای محدودی را در برگرفته است. از طرفی بعضی از کسب‌وکارها مثل سنجاق دامنه خدماتشان را کل کشور گسترش داده‌اند.

  

بازسازی ساختمان,بازار سنجاق

بازار سنجاق

 

سنجاق در تمام استان‌‌هایو بیش از 300 شهر کشور، چتر حمایتی خود را گسترده است. مجموعه خدمات سنجاق به زیرمجموعه‌های خانه، مراسم، زیبایی، آموزش، حیوانات، دیجیتال، حمل‌ونقل و کسب‌وکار تقسیم‌بندی می‌شود.

 

سنجاق چطور کار می‌کند؟

نحوه فعالیت سنجاق بر اساس رساندن درخواست مشتری به دست متخصص متناسب همان کار است. در واقع سنجاق تلاش می‌کند کیفیت اتصال مشتری به متخصصان را بالاتر ببرد. در مدل دریافت خدمات از سنجاق شما حق انتخاب دارید.

 

چرخه فعالیت متخصصان و مشتری‌ها در بازار سنجاق به شرح زیر است:

1. نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف در سنجاق ثبت نام می‌کنند.

2. متخصصان صفحه کاربری خودشان را می‌سازند، سوابق کاری‌شان را ثبت می‌کنند و نمونه‌کارهایشان را بارگذاری می‌کنند.

 

3. مشتریان سفارش خود در حوزه‌های مختلف را به صورت رایگان در سنجاق ثبت می‌کنند.

4. سفارش مشتریان در معرض دید نیروهای متخصص در آن حوزه قرار می‌گیرد.

 

5. متخصصان برای اعلام پیشنهاد قیمت به مشتریان هزینه‌ای را به سنجاق پرداخت می‌کنند.

6.  3 تا 5 متخصص برای هر پیشنهاد اعلام آمادگی می‌کنند.

 

7. مشتری با مشاهده پیشنهادهای قیمت و شرایط همکاری مختلف، متخصص را استخدام می‌کند.

 

در واقع از صفر تا صد بهره‌گیری از خدمات سنجاق هیچ هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌شود. بلکه آن‌ها به صورت رایگان به متخصصان درجه یک در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنند. 

 

چه خدماتی در بازار سنجاق پرطرفدارند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، تنوع خدمات سنجاق بسیار زیاد است. از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعال و پرطرفدار در بازار خدمات سنجاق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بازسازی خانه و ساختمان

• نظافت

• نقاشی ساختمان

• نصب کاشی و سرامیک

• کابینت‌سازی

• تعمیرات مبل

• تأسیسات

• خدمات حمل‌ونقل

 

چطور از نتیجه کار متخصصان سنجاق مطمئن شوید؟

تصور کنید بازار آنلاینی وجود ندارد و قصد کابینت یا بازسازی خانه را دارید. چه کار می‌کنید؟ احتمالا از اقوام و دوستانتان به دنبال شماره تماسی از متخصصان بازسازی ساختمان یا کابینت‌ساز می‌گردید. چرا؟ چون به نظر آن‌ها برای اطمینان از نتیجه‌کار نیاز دارید. ممکن است در یک تماس تلفنی از متخصص بخواهید نمونه‌کارش را برایتان ارسال کند تا بتوانید تصمیم بگیرید یا خودتان به محل کار او بروید. چقدر امکان دارد بتوانید با متخصص پیشنهادی در زمانی که برایش برنامه‌ریزی کرده‌اید، کار را شروع کنید؟

 

بازسازی ساختمان,بازار آنلاین خدمات سنجاق

بازار آنلاین خدمات سنجاق

 

حالا دوباره به بازار آنلاین خدمات سنجاق برگردیم. بعد از ثبت رایگان سفارش بازسازی خانه، 3 تا 5 متخصص برای شروع همکاری اعلام آمادگی کرده و قیمت اعلام می‌کنند. شما می‌توانید با مشاهده سابقه، نمونه‌کار، امتیاز و نظرات مشتری‌های قبلی نسبت به استخدام و شروع کار اقدام کنید. در این شرایط خیالتان راحت‌تر بوده و به نتیجه مطمئن‌ترید.

 

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای بالاتر بردن کیفیت کار و رضایت درباره مواردی از جمله قیمت نهایی، زمان انجام کار، نوع و جنس مواد اولیه توافق کرده و موارد توافق شده را در قراردادی بین خودتان و متخصصان ثبت کنید.

 

با خیال راحت کار را به کاردانش بسپارید

با کمک سایت و اپلیکیشن سنجاق، دیگر دغدغه پیداکردن کارشناس متخصص با قیمت مقرون‌به‌صرفه را نخواهید داشت. همه چیز به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سنجاق رخ می‌دهد. سنجاق فقط واسطه بین مشتریان و متخصصان نیست؛ بلکه پلتفرمی برای توسعه بازار کسب‌وکار ایران عزیز است. با سنجاق آگاهانه انتخاب کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024