تخفیف های ویژه برای رزرو هتل خارجی با فلای تودی



تعطیلات طولانی مدت بهترین فرصت برای رزرو هتل خارجی و رفتن به سفری متفاوت است. البته این روزها هزینه سفر برای بسیاری از گردشگران در اولویت قرار دارد. اگر جزو این دسته از مسافران هستید، رزرو ارزان هتل و حتی خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت می تواند در کم کردن هزینه‌ها موثر باشد. فقط باید بدانید چه زمانی و از کجا رزرو خود را انجام دهید، به این ترتیب بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌ها متعلق به شما خواهد بود. همچنین می‌توانید تخفیف های ویژه برای رزرو هتل خارجی با فلای تودی را تجربه کنید.

 

تخفیف های ویژه برای رزرو هتل خارجی با فلای تودی,رزرو ارزان هتل استانبول,هتل خارجی ارزان

تخفیف های ویژه برای رزرو هتل با فلای تودی

 

رزرو ارزان هتل استانبول

بدون شک ترکیه محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایرانی‌ها به شمار می‌رود. فاصله نزدیک، عدم نیاز به ویزا، جاهای دیدنی متنوع، خرید، غذا و در نهایت هزینه‌های مقرون به صرفه سفر، این کشور آسیایی – اروپایی بسیار پرطرفدار می‌کند. شهرهای استانبول، آنتالیا، ازمیر، آنالیا، آنکارا و... را می‌توان از مقاصد پر رفت و آمد گردشگری ترکیه معرفی کرد و از میان آنها، دو شهر استانبول و آنتالیا در صدر فهرست پرطرفدارها قرار می‌گیرند.

 

هتل های آنتالیا با خدمات آل و یوآل خود هر ساله گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان به این شهر می‌کشاند. امکانات این هتل ها به حدی کامل است که حتی گردشگران گاهی به خروج از هتل هم نیازی ندارند.

 

اما استانبول مقصدی برای تمام فصول است؛ شهری که انتظار شما را از یک سفر خارجی برآورده می‌کند. هزینه سفر به این شهر خیلی گران نیست، اما با رزرو ارزان هتل استانبول می‌توانید هزینه‌ها را کمتر هم کنید. زمان سفر بسیار در قیمت هتل استانبول اثر می‌گذارد و اگر بتوانید از های سیزن فاصله بگیرید، رزرو یک محل اقامت ارزان کار آسانی خواهد بود.

 

اواسط خرداد تا اواسط شهریور (ژوئن تا آگوست) با توجه به شرایط آب و هوایی و جشنواره‌ها و حراج‌ها، های سیزن استانبول محسوب می‌شوند. بنابراین بهترین زمان سفر ارزان به استانبول زمستان است و در این فصل می‌توانید هم بلیط ارزان استانبول بخرید و هم قیمت هتل های این شهر به کمترین حد ممکن می‌رسد. 

 

چگونه هتل خارجی ارزان رزرو کنیم ؟

به طور کلی فرقی نمی‌کند مقصد شما به کدام کشور باشد، به استانبول بروید یا به دنبال رزرو هتل های تفلیس یا حتی کشورهای اروپایی باشید، زمان سفر بسیار مهم است. به هر مقصدی که می‌روید ابتدا پرسفر بودن یا نبودن فصل را بررسی کنید، چراکه رزرو هتل در فصل‌های شلوغ و پرمسافر کار آسانی نیست. اگر بتوانید شرایط آب و هوایی خاص را تحمل کنید، low-season یا فصل های کم سفر بهترین زمان سفر برای کم کردن هزینه‌ها به شمار می‌رود.

 

رزرو هتل خارجی ارزان,فلای تودی ارزانترین مرجع رزرو هتل,تخفیف ویژه هتل خارجی

رزرو هتل در سایت فلای تودی

 

در کنار زمان سفر، یک مرجع آنلاین و معتبر می‌تواند شما را به هدف برساند. این روزها حجم انبوه اطلاعات گاهی به جای کمک کردن، می‌تواند کاربر را سردرگم کند. از این رو، با استفاده از منبعی که انواع گزینه‌های اقامتی را در کنار اطلاعات کامل و جزئیات مفید در اختیار شما قرار می‌دهد، از سردرگمی نجات‌تان خواهد داد. منبعی که امکان مقایسه قیمت هتل های خارجی را در مقایسه با امکانات آنها برایتان فراهم کند، ارزانترین‌ گزینه‌ها را ارائه دهد و در نهایت تخفیف ویژه هتل بخشی از آن باشد. 

 

فلای تودی ارزانترین مرجع رزرو هتل

به هر مقصد محبوب و پرطرفداری که می‌روید، رزرو هتل خارجی را در فلای تودی انجام دهید. فقط کافی است وارد سایت شوید و به بخش هتل خارجی بروید. اطلاعات موردنیاز مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد نفرات و همچنین تعداد اتاق را وارد کنید. با یک کلیک ساده روی گزینه جست و جوی هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام هتل های در دسترس در تاریخ موردنظر خود را مشاهده خواهید کرد. نمایش قیمت هتل خارجی در سایت از ارزان به گران است، بنابراین اولین هتل، ارزانترین گزینه به شمار می‌رود.

 

روی نام هر یک از هتل ها که کلیک کنید، تمام اطلاعات مربوط به آن از موقعیت مکانی گرفته تا بهترین عکس‌ها، فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مهم، قوانین و مقررات، خدمات و امکانات و... به نمایش درمی‌آید. برای انتخاب بهتر از میان هتل ها، بهتر است نگاهی به بخش رضایت مهمانان هم بیندازید. در این بخش به هتل ها در بخش‌های مختلف مانند تمیزی، برخورد کارکنان، موقعیت، غذا و... امتیاز تعلق می‌گیرد. با یک بررسی کوتاه و ساده می‌توانید از نقاط ضعف و قوت هتل مورد نظر خود آگاه شوید. 

 

تخفیف ویژه هتل خارجی

برای رزرو ارزان هتل های خارجی بخشی به نام تخفیف ویژه در سایت فلای تودی وجود دارد. برای استفاده از این گزینه، کافی است پس از جست‌و‌جوی هتل، روی گزینه تخفیف ویژه در فیلترهای سمت راست صفحه کلیک کنید. به این ترتیب تمام هتل های تخفیف‌دار به نمایش درمی‌آیند، این تخفیف‌ها گاهی تا 80 درصد هم ارائه می‌شود! استفاده از تخفیف ویژه هتل های خارجی به خصوص در اقامت‌های طولانی‌مدت، مبلغ قابل توجهی از هزینه هتل را کسر می‌کند.

 

همچنین با استفاده از فیلترهای سایت می‌توانید نوع و کلاس مکان اقامتی، امکانات و حتی موقعیت مکانی هتل را مشخص کنید. کسانی که به دنبال رزرو ارزان هتل هستند، با استفاده از گزینه محدوده قیمت هتل، می‌توانند سقف مشخصی را تعیین کنند. به این ترتیب، فقط هتل هایی را به نمایش درمی‌آیند که در محدوده قیمتی دلخواه شما قرار دارند. با استفاده از ابزارهای سایت به راحتی رزرو یک هتل مناسب با قیمت ارزان و کیفیتی قابل قبول، آن هم در زمانی کوتاه کار سختی نیست!

 

مزایای رزرو هتل های خارجی در فلای تودی

خرید و رزرو هتل در سایت فلای تودی,مزایای رزرو هتل های خارجی در فلای تودی,خرید بلیط در سایت فلای تودی

خرید بلیط در سایت فلای تودی

 

علاوه بر رزرو هتل می‌توانید از خدمات دیگر سایت فلای تودی مانند خرید بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و همچنین ویزا نیز بهره‌مند شوید. فرقی نمی‌کند به دنبال بلیط سیستمی، چارتر و حتی لحظه آخری باشید، انواع بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت در این سایت در دسترس قرار دارد.

 

همچنین امکان مقایسه قیمت ها هم در رزرو هتل و هم در خرید بلیط در سایت فلای تودی، انتخاب را برای کاربر آسان می‌کند. در نهایت، فقط با یک کارت شتاب در هر نقطه‌ای که باشید، پرداخت خود را به صورت ریالی انجام می‌دهید و بلافاصله واچر هتل یا بلیط هواپیما را دریافت می‌کنید. در کنار تمام این خدمات، کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند. 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024