بهترین هتل های تهران



هتل های تهران,اقامت در هتل های تهران,هزینه اقامت در هتل های تهران

بهترین هتل‌های شهر تهران

 
اگر شما به عنوان یک مدیر، تاجر یا استاد دانشگاه، برای یک سفر کاری به تهران سفر کنید در کدام هتل اقامت می‌کنید؟


به طور قطع شما دوست دارید در بهترین هتل‌های شهر اقامت داشته باشید که در کنار کیفیت بالای خدمات و سرویس‌دهی، دسترسی راحتی به مراکز مورد نظرتان داشته باشد. اگر قیمت برایتان مهم نیست و می‌خواهید در یک هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید و با 5 هتل تهران که از لحاظ کیفیت حرف اول را در شهر می‌زنند آشنا شوید.

هتل اسپیناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس تهران در شمال غرب پایتخت واقع شده است و از بهترین هتل های شهر تهران به شمار می‌آید. هتل اسپیناس پالاس ساختمان بسیار لوکسی دارد که آن را به ستاره‌ای در منطقه‌ سعادت آباد تبدیل کرده است. انواع اتاق‌ و سوئیت‌های این هتل پنج ستاره با وسعت و امکانات رفاهی متنوع، گزینه‌های متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سوئیت‌های رویال، پرزیدنتال و لاکچری، با مبلمان و طراحی حرفه‌ای و هنرمندانه نیز ظرفیت پذیرایی از میهمانان ویژه، مانند مقامات سیاسی بین‌المللی را دارد. علاوه بر این رستوران‌های سنتی و مدرن این هتل پذیرای مسافران است.

 

هتل های تهران,هتل اسپیناس پالاس,هزینه اقامت در هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران از بهترین هتل های شهر تهران به شمار می‌آید

 
هتل فردوسی تهران
اگر قصد بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی تهران را دارید هتل بین‌المللی فردوسی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل با قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر تهران به فاصله اندکی از بازار بزرگ و تاریخی تهران و موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو، می‌تواند در زمره یکی از در دسترس‌ترین هتل‌ها به جاذبه‌های فرهنگی - تاریخی تهران باشد.


هتل اسپیناس خلیج فارس
هتل اسپیناس خلیج فارس نیز در مرکز شهر و در بلور کشاورز تهران واقع شده است. این هتل لوکس پنج ستاره دارای امکانات رفاهی بسیاری است و مسافران می‌توانند از میان اتاق‌های معمولی، لاکچری و سوئیت‌ها، انتخاب کنند. علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب، مجموعه‌ آبی، رستوران سنتی و رستوران مدیترانه‌ای میزبان مسافران است. از سوی دیگر، واقع شدن هتل اسپیناس در مرکز شهر امتیازی که مسافت‌ها را کوتاه و دسترسی‌ به وسایل حمل و نقل عمومی را آسان می‌سازد.

 

هتل های تهران,هتل اسپیناس خلیج فارس,هزینه اقامت در هتل های تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس هتل لوکس پنج ستاره در تهران می باشد

 
هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی، اقامتگاهی لوکس در سفر به تهران است و جزو یکی از بهترین هتل‌های شهر تهران است. این هتل با اتاق‌ و سوئیت‌های شیک، تمیز و راحت، اوقات خوشی را برای مسافران می‌سازد. رستوران‌های هتل نیز ادارای تنوع غذایی زیادی هستند و رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی، فرنگی و ایتالیایی، با انواع خوراکی‌های لذیذ، پذیرای میهمانان است. علاوه بر این مجموعه‌ ورزشی هتل، شامل سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، جکوزی و... است. همچنین نزدیکی این هتل به مراکز مهم شهر، مانند نمایشگاه‌ بین‌‌المللی تهران و همچنین ایستگاه اتوبوس BRT از نقاط قوت آن است.

 

هتل های تهران,هتل پارسیان آزادی,هزینه اقامت در هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی جزو یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر تهران است

 
هتل پارسیان اوین تهران
هتل اوین تهران در بزرگراه یادگار امام، خروجی چمران جنوب واقع شده است. این هتل 4 ستاره‌ از امکانات بسیار مطلوبی برای اقامت مسافران برخوردار است. محیط آرام، آب و هوای لطیف شمال شهر و اتاق‌هایی راحت از جمله امکاناتی است که خاطره‌ای شیرین از سفر به تهران در ذهن مسافران باقی می‌گذارد.

 

هتل های تهران,هتل پارسیان اوین تهران,هزینه اقامت در هتل های تهران

هتل اوین تهران از امکانات بسیار مطلوبی برای اقامت مسافران برخوردار است

 
هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مطهری قرار گرفته است. این موقعیت در کنار اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی، رفت و آمد به اقصی نقاط شهر را آسان می‌سازد. علاوه براین، هتل با اتاق‌های یک تا سه نفره، امکانات رفاهی مناسبی دارد.

 

هتل های تهران,هتل پارسیان اوین تهران,هزینه اقامت در هتل های تهران

با اقامت در هتل بزرگ تهران رفت و آمد به اقصی نقاط شهر راحتی خواهید داشت

 

هتل استقلال تهران
هتل استقلال تهران بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال تهران، باشکوهی خاص در دامنه سلسله جبال زیبای البرز می درخشد. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و کلاسیک، رستوران‌های دائمی و فصلی، سالن‌های کنفرانس، مراکز خرید و امکانات رفاهی، هنر پذیرایی ایرانی را به خوبی در سطح بین‌‌المللی عرضه داشته و توانسته است با جلب نظر مهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری، جایگاه ویژه ممتازی را در صنعت هتل‌داری کشور برای خود ایجاد نماید.


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X اخذ ویزا

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024