سنجاق: آنچه درباره ساخت توری پنجره باید بدانید



آنچه درباره ساخت توری پنجره باید بدانید, ساخت توری پنجره, آشنایی با ساخت توری پنجره

خرید و نصب توری پنجره

 

آیا فکر می‌کنید فقط یک مدل توری پنجره داریم؟بله انواع متعددی از توری های پنجره در بازار وجود دارند. امروزه پنجره‌ها نیز از جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند و امکان ساخت سفارشی پنجره و توری پنجره وجود دارد.قبل از سفارش ساخت توری پنجره، مهم است که مزایای نصب توری پنجره‌ها و انواع مختلف ارائه شده را بدانید.

 

ساخت توری پنجره

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت ساخت توری پنجره را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال ساخت توری پنجره در جنوب تهران باشید می‌توانید سفارش برای ساخت توری پنجره ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

مزایای نصب و ساخت توری پنجره

توری‌های پنجره، علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز دارند. با نصب توری با خیال راحت می‌توانید پنجره‌ها را باز بگذارید و نگران ورود حشرات،گردو غبار، گرده و.... نباشید.انواع مختلفی از توری پنجره وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

 

محبوب ترین نوع ساخت توری پنجره

در زیر نگاهی به محبوب ترین انواع توری‌ها در پنجره های امروزه می اندازیم.

 

توری های پنجره فایبر گلاس

ساخت توری پنجره, نکاتی برای ساخت توری پنجره, مزایای نصب و ساخت توری پنجره

توری های فایبرگلاس

 

استفاده از پنجره‌های فایبر گلاس به دلیل مواد سبک و مقرون به صرفه بودن، بسیار رایج است. این پنجره‌ها دارای طیف گسترده ای از سبک‌ها و رنگ‌ها هستند که صاحبان خانه را قادر می سازد تا آنهایی را که مناسب خانه خود هستند انتخاب کنند.چندین نوع مختلف از پنجره های شیشه ای از فایبرگلاس ساخته می‌شوند، از جمله توری پنجره های فایبر گلاس با روکش وینیل و پنجره های شیشه ای با روکش آلومینیوم.

 

توری های پنجره فلزی

انواع متعددی از قاب ‌های فلزی پنجره موجود است، مانند:

·         آلومینیوم

·         برنز

·         مس

·         برنجی

·         فولاد ضد زنگ

 

آلومینیوم به دلیل مقرون به صرفه بودن و خواص ضد زنگ محبوب‌ترین است. پنجره های فولادی ضد زنگ یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه است که ظاهر براق و تمیزی دارند.  پنجره های مسی ، برنجی و برنزی گزینه هایی با عملکرد بالا هستند که قیمت بالاتری دارند. این مصالح بسیار بادوام هستند و ظاهری تمام شده و جذاب را ارائه می دهند و معمولاً در ساختمانهای تاریخی و املاک درجه یک استفاده می شوند.

 

توری های جمع شونده

توری های پنجره حریم خصوصی, انواع پنجره تخصصی در ساخت توری پنجره, نکاتی برای ساخت توری پنجره

توری های جمع شونده

 

توری‌های جمع‌شونده در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. آنها ترکیب کاملی از پنجره و توری پنجره هستند. هنگامی که قصد استفاده از توری را دارید، آن را به سادگی پایین می‌آورید و در جای خود محکم می‌کنید.توری‌های جمع شونده بیشتر برای تراس و اتاق‌های نورگیر مناسب هستند اما امکان نصب آن‌ها روی همه پنجره‌ها وجود دارد.

 

توری های پنجره حریم خصوصی

همانطور که از نامش پیداست، توری‌های حریم خصوصی یک لایه اضافی نیز دارند. برخلاف توری‌های معمولی پنجره‌ها، توریه‌های حریم خصوصی ضخیم و محکم بافته شده‌اند. این صفحه نمایش‌ها به عنوان سپری برای عناصر بیرونی عمل می‌کنند در حالی که هنوز اجازه می دهند هوا آزادانه به داخل خانه جریان یابد.این نوع توری‌های برای پنجره‌هایی که رو به خانه همسایه است بسیار مفید هستند. با استفاده از این نوع توری پنجره، می‌توانید پرده‌ها را به راحتی باز کنید بدون اینکه نگران دیدن کسی در داخل خانه خود باشید.

 

انواع پنجره تخصصی در ساخت توری پنجره

در حالی که ده ها توری پنجره تخصصی موجود است، در زیر نگاهی به برخی از محبوب ترین آنها می اندازیم.

 

· توری پنجره‌های خورشیدی: توری‌های خورشیدی به بازتاب اشعه و گرمای خورشید به دور از خانه کمک می‌کنند. این توری‌ها برای پنجره‌هایی که در معرض سطح بالایی از نور مستقیم خورشید هستند مثل اتاق‌های آفتابگیر و پنجره‌های رو به حیاط ایده آل هستند.

 

· پنجره های مقاوم در برابر حیوانات خانگی: این توری‌ها برای صاحبان حیوانات خانگی ساخته شده‌اند. آنها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به اندازه کافی با دوام هستند و در برابر تعامل با حیوانات خانگی مقاومت می‌کنند.

 

· پنجره های بدون دید: برای خانه هایی در محل‌های مستعد حمله حشرات بسیار مناسب هستند. این نوع از توری‌ها محکم بافته شده‌اند تا از ورود حشرات مزاحم جلوگیری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024