ماندگاری ادکلن زنانه و مردانه



آنچه که لازم است درباره ادکلن اصل و اورجینال بدانید

ماندگاری ادکلن زنانه و مردانه

 

زمانی که شما هزینه زیادی را برای خرید ادکلن اصل و اورجینال صرف می کنید، بدن شک انتظار دارید که محصول مورد نظر از ماندگاری بالایی برخوردار باشد و بوی آن تا چندین ساعت باقی بماند.

 

یک استایل شیک و خاص با رایحه و بوی خوشی که از سوی شما به مشام می رسد، تکمیل می شود و این مسئله می تواند اهمیت یافتن ادکلن هایی با ماندگاری بالا را بیشتر نمایان کند.

 

آشنایی با مفهوم انواع نت در ادکلن اصل و اورجینال

در زمان خرید انواع مختلف ادکلن با واژه ای به عنوان نت مواجه خواهید شد، که درواقع نشان دهنده دسته بندی رایحه یک عطر است که در مدت زمان استفاده به مشام شما می رسد و عبارت اند از:

 

نت اولیه: در زمان استفاده از یک ادکلن، رایحه ای که در 15 دقیقه ابتدایی به مشام می رسد به عنوان نت اولیه شناخته می شود، که بوی تندتری دارد.

 

نت میانی: رایحه هایی که در فاصله زمانی 15 تا 40 دقیقه بعد از استفاده حس می کنید، نت میانی یک ادکلن را تشکیل می دهد، که درواقع بخش قابل توجهی از بوی عطر را شامل می شود.

 

نت پایانی: برای اینکه ماندگاری یک عطر افزایش پیدا کند از یک رایحه پایانی استفاده می شود،که معمولا تا چندین ساعت بعد از عطرزدن بوی آن را احساس خواهید کرد.

 

تقسیم بندی انواع ادکلن اصل و اورجینال براساس رایحه

در مواقعی که به دنبال خرید یک ادکلن هستید بهتر است به خوبی با انواع مختلف رایحه ها آشنا شوید، تا از این طریق بتوانید انتخاب بهتری براساس سلیقه خود داشته باشید. تعدادی از معروف ترین رایحه‌ها  به شرح زیر است.

 

رایحه آروماتیک

واژه آروماتیک به معنای معطر و خوشبو است و برای دستیابی به این بو در ادکلن اصل و اورجینال معمولا از گیاهانی همچون رزماری، لوندر، مریم گلی و هر نوع گیاهی که بویی تند و تیز دارد استفاده می کنند.

 

در ضمن باید این را هم در نظر داشته باشید، که برای ایجاد رایحه ای مناسب در این نوع از ادکلن ها از ترکیب مرکبات نیز استفاده می شود، به طور کلی آروماتیک انتخاب مناسبی برای ادکلن مردانه با ماندگاری بالا خواهد بود.

 

رایحه اورینتال

این نوع از ادکلن ها به دلیل استفاده از ترکیب ادویه های معطر به این نام معروف هستند، مواد اصلی برای ایجاد رایحه اورینتال شامل مشک و عنبر است، که معمولا از بویی شیرین و گرم برخوردار هستند.

 

دارچین، میخک، وانیل و صمغ از جمله موادی هستند، که برای ایجاد چنین رایحه ای مورد استفاده قرار می گیرند و در ترکیب با گل ها و مرکبات می تواند بویی مردانه و قوی را ایجاد کند.

 

رایحه چرم

به کارگیری رایحه چرم به عنوان یکی از نمونه های قدیمی شناخته می شود، که برای تولید چنین ادکلن هایی از مواد طبیعی و حیوانی استفاده می کنند. نت هایی با رایحه دودی و میوه ای نیز بخشی از نت های عطرهایی با رایحه چرمی را تشکیل می دهد.

 

رایحه گل

در مواقعی که به دنبال انتخاب یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا هستید که از رایحه ای معطر و دلنشین برخوردار باشد، می توانید یکی از مدل هایی که رایحه گل رز، بنفشه و زنبق دارند را خریداری کنید.

 

رایحه بوی گیاهان

در ترکیبات این نوع از ادکلن ها معمولا از رایحه گیاهان مختلف همچون چمن استفاده می شود، که در دسته مدل هایی با بوی خنک قرار می گیرند. ادکلن اصل و اورجینال با چنین رایحه ای برای زنان و مردان مناسب خواهد بود.

 

رایحه چاپیره

برای تولید این نوع از ادکلن ها از رایحه نعناع هندی، برگاموت، خزه و لادن استفاده می شود، که بویی تلخ، غلیط و گرم را ایجاد می کند و معمولا یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم هایی خواهد بود که ادکلن های گرم را به نمونه هایی با بوی خنک ترجیح می دهند.

 

رایحه چوب

استفاده از عطر و بوی چوب در ساخت ادکلن های مردانه بیشتر دیده می شود و به کارگیری چنین ترکیبی در نت میانی می تواند در ایجاد بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی موثر باشد و رایحه ای تند و گرم ایجاد کند.

 

عواملی که در بالا بردن ماندگاری ادکلن تاثیر دارد

اینکه در زمان حضور در مهمانی ها، قرارهای کاری و دوستانه اطرافیان متوجه بو و رایحه عطر شما شوند بدون شک به میزان ماندگاری آن بستگی دارد. از همین رو معیارهای مختلفی وجود دارد، که می تواند در تعیین میزان ماندگاری یک ادکلن اصل و اورجینال تاثیرگذار باشد که شامل موارد زیر است.

 

غلظت اسانس موجود در ادکلن اصل و اورجینال

مهم ترین مسئله ای که می تواند در بالابردن ماندگاری ادکلن تاثیرگذار باشد، غلظت اسانسی است که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، که شامل میوه ها، گیاهان مختلف و گل می شود.

 

البته در نظر داشته باشید که در کنار این ترکیبات، که رایحه اصلی ادکلن را مشخص می کنند، به کارگیری الکل و مواد فرار به پخش شدن بو کمک می کند؛ اما باید مقدار آن در حد مناسبی در نظر گرفته شود تا ماندگاری اسانس را افزایش دهد.

 

توجه به طبع ادکلن

یکی دیگر از مواردی که در تعیین ماندگاری یک ادکلن تاثیر دارد، طبع آن است، که می تواند به صورت گرم یا سرد باشد. درواقع این ویژگی نشان دهنده احساسی است که شما در زمان استفاده از ادکلن به دست می آورید.

 

با توجه به این مسئله ادکلن هایی با طبع گرم معمولا ماندگاری بالاتری دارند و نت هایی که شامل چرم، عنبر، چوب و مشک هستند می توانند در ایجاد رایحه مناسب و ماندگار موثر باشند.

 

در رابطه با این مسئله باید به فصل های سال نیز دقت کنید به این صورت که در مواقعی که هوا گرم است، استفاده از ادکلن هایی با رایحه سرد و خنک انتخاب مناسب تری خواهد بود.

 

رابطه بین نگهداری مناسب و افزایش ماندگاری ادکلن

باید در نظر داشته باشید که قراردادن ادکلن در محلی که به صورت مداوم در معرض تابش مستقیم نور آفتاب است، امکان دارد در تغییر بو و خواص عطر تاثیرگذارباشد.

در ضمن باید به این نکته نیز توجه کنید، که بهتر است بعد از هر بار استفاده از ادکلن، درب آن را به خوبی ببندید تا به مرور زمان رایحه و بوی معطر خود را حفظ کند.

 

ادکلن اصل و اورجینال

 

فروشگاه زیبالون، عرضه کننده انواع ادکلن اصل و اورجینال

درصورتی که به دنبال فروشگاهی هستید، که تنوع بالایی از ادکلن های اصل را با رایحه های مختلف در اختیار شما قرار دهد، وب سایت زیبالون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

فروشگاه زیبالون انواع برندهای ادکلن مردانه و زنانه را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما می توانید با مشاهده اطلاعات کامل درباره رایحه، بهترین ادکلن را برای خود خریداری کنید.

 

جمع بندی

برای اینکه بتوانید یک ادکلن اصل و اورجینال خریداری کنید لازم است که در زمان انتخاب برندهای مورد نظر، به دنبال دستیابی به اطلاعاتی درباره ویژگی ها، رایحه و عوامل موثر بر ماندگاری عطر باشید.

 

برخی از رایحه هایی که برای ادکلن در نظر گرفته می شود شامل چوب، چرم، گل و برخی موارد دیگر است، از طرفی برای بالابردن ماندگاری عطر باید به نکات مربوط به نگهداری، طبع و غلظت اسانس نیز توجه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024