راهنمای کامل ست کردن شلوار اسلش مردانه



ست کردن شلوار اسلش مردانه

 

ست با شلوار اسلش

 

آیا تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که برای ست با شلوار اسلش مردانه چه گزینه‌هایی دارید؟ در گذشته، شلوار اسلش بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه با گذشت زمان این شلوار در محیط‌های مختلف مانند دورهمی، ورزشی و حتی مهمانی نیز مشاهده می‌شود.

 

 این نوع شلوار‌ها از جنس پنبه و پلی‌استر هستند که در قسمت پایین آن‌ها گِت و کِش وجود دارد. در طول این مقاله قصد داریم به گزینه‌هایی که می‌توان با این شلور ست کرد بپردازیم. 

 

شلوار اسلش چیست؟ 

 

شلوار اسلش

 

شلوار اسلش یکی از انواع شلوار‌های راحتی است که کمی حالت رسمی دارد و می‌توان آن را در خیابان پوشید. این نوع شلوار‌ها در قسمت پایین دارای کِش و گِت هستند و برخی از آن‌ها گشاد و فاق‌بلند هستند. 

 

برخلاف باور بعضی از افراد اسلش‌ها، شلوار گرم‌کن نیستند. بلکه  بین این 2 تفاوت کمی وجود دارد که همین تفاوت کم، آن‌ها را به‌طور کلی از هم جدا می‌کنند. 

آن‌ها جنس متفاوتی در مقایسه با گرم‌کن‌ها دارند و به علت وجود کِش، برای استفاده در منزل چندان راحت نیستند. همچنین مواد سازنده این نوع شلوار‌ها در مقایسه با راحتی سبک‌تر است. 

 

جنس شلوار اسلش

جنس این نوع شلوار‌ها از الیاف پنبه و پلی‌استر است که به‌صورت کش‌بافت تولید می‌شوند. شلوار‌های اسلش، در ابتدای تولید برای ورزش و به‌عنوان شلوار راحتی در منزل استفاده می‌شدند.

 اما با گذر زمان توسط افراد زیادی به خیابان‌ها هم راه پیدا کردند. بدین‌ترتیب امروزه در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و کار‌های روزانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای یک بند در قسمت کمر است که جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند. 

 

ست با شلوار اسلش مردانه

حال که با این شلوار کاملا آشنا شدید، می‌خواهیم شما را در ست ‎‌با شلوار اسلش مردانه راهنمایی کنیم. 

 

ست شلوار اسلش با هودی

یکی از ایده‌های شیک که می‌توانید برای ست با شلوار اسلش مردانه به‌کار ببرید، پوشیدن هودی است. البته برای شیک‌تر شدن این تیپ می‌توانید از روش لایه‌لایه پوشیدن استفاده کنید. یعنی لایه اول تیشرت، لایه بعدی پیراهن مردانه دکمه‌دار و در آخر هودی بپوشید. این استایل، جزء به‌روز‌ترین استایل‌ها است. 

 

ست شلوار اسلش با هودی

 

ست شلوار اسلش با کت جین

کت‌های جین یکی از کت‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را با  لباس‌های مختلفی ست کنید که شلوار اسلش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 برای ست با شلوار اسلش مردانه، یک هودی پوشیده و سپس کت جین را روی آن تن کنید. همچنین اگر جزء دسته افرادی هستید که به تیپ‌های کمی رسمی علاقه دارند، این ایده مناسب شما است.

 

ست شلوار اسلش با کت اسپرت 

این استایل مورد استقبال افراد زیادی قرار نمی‌گیرد و ممکن است همه افراد آن را دوست نداشته باشند. زیرا این کت اگر چه کت اسپرت نام دارد، اما به‌طور کلی یکی از لباس‌های رسمی محسوب می‌شود. 

 

در ‌نتیجه ترکیب آن با شلوار اسلش که غیررسمی است، یک تضادی ایجاد می‌کند که شاید مورد تایید افراد زیادی نباشد و کمی غیرعادی به‌نظر بیاید. دقت کنید که اگر از طرفداران این نوع ست لباس هستید، باید پیراهن زیر کت هم حالت غیررسمی داشته باشد. 

کت‌های چرمی نیز می‌توانند گزینه خوبی برای ست با شلوار اسلش مردانه باشند. کفش‌هایی که می‌توانید با آن‌ها ست کنید، کفش‌های کتانی، ورزشی و بوت هستند. 

 

ست شلوار اسلش با سویشرت

شلوار اسلش مردانه با سویشرت باعث ایجاد راحتی در شما می‌شود و ظاهری جذاب و ورزشی به‌وجود می‌آورد. چرا که شلوار اسلش و سویشرت در یک طبقه‌بندی هستند و به‌راحتی در کنار هم قرار می‌گیرند. البته نوع رسمی آن‌ها  نیز به می‌تواند ترکیب خوبی با این نوع شلوار بسازد.

ترکیب این 2 در فصل‌هایی که کمی خنک هستند مانند بهار و پاییز بسیار استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید برای شیک‌تر شدن تیپ خود، از یک کلاه هم استفاده کنید. کفشی که می‌توانید با این استایل بپوشید انواع کتانی‌ها است. 

 

ست شلوار اسلش با پولوشرت

پولوشرت یکی دیگر از انتخاب‌هایی است که برای ست با شلوار اسلش مردانه پش‌روی شما است. پولوشرت پیراهن‌های یقه‌داری هستند که 3 دکمه در قسمت بالای آن‌ها وجود دارد. برای زیباتر کردن این استایل می‌توانید یک پولوشرت ساده را با شلوار اسلش طرح‌دار و رنگی بپوشید. 

ست شلوار اسلش با تیشرت

از آنجایی که تیشرت مانند شلوار اسلش یک لباس  غیررسمی محسوب می‌شود، میزان هماهنگی آن با اسلش غیرقابل توصیف است. برای انتخاب تیشرت شما از لحاظ رنگ و طرح کاملا آزادی انتخاب دارید. تیشرتی که می‌خواهید با این نوع شلوار ست کنید، نباید خیلی بزرگ و گشاد باشد بلکه باید دقیقا سایز شما باشد. 

 

ست شلوار اسلش با پیراهن مردانه 

پیراهن‌های مردانه انواع مختلفی دارند و همه آن‌ها رسمی نیستند. به‌عنوان مثال پیراهن‌های مردانه غیررسمی مانند چارخانه و جین، با شلوار اسلش ترکیب جذابی را می‌سازند. نحوه ست‌کردن این پیراهن‌ها با شلوار اسلش، بدین‌گونه است که اول باید پیراهن مردانه را پوشیده و آن را روی شلوار بیندازید. علاوه ‌بر این می‌توانید از روی آن یک هودی نیز بپوشید که این انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد. 

پیشنهاد می‌کنیم پیراهن‌های مردانه‌ای که با کت و شوار رسمی پوشیده می‌شوند را با شلوار اسلش نپوشید. چرا که این 2 هیچ سازگاری‌ای بایکدیگر ندارند. 

 

ست شلوار اسلش با پیراهن

 

ست شلوار اسلش با کاپشن خلبانی

برای ست با شلوار اسلش مردانه، کاپشن خلبانی نیز گزینه مناسبی است. چرا‌که این ‌2 هماهنگی زیادی دارند و در عین ‌حال هنگام پوشیدن آن‌ها بسیار راحت هستید. 

توجه به قد کت و پیراهنی که با شلوار اسلش می‌پوشید، یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. زیرا قد کت یا سویشرتی که می‌پوشید نباید بلند باشد. 

 

برخی از اصول ست کردن لباس مردانه

حال که با ایده‌های ست با شلوار اسلش مردانه آشنا شدید، می‌خواهیم شما را کمی با اصول ست‌کردن لباس مردانه آشنا کنیم. 

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید برای ست‌کردن لباس مردانه بدانید این است که بهتر است در استایل خود همه چیز را همرنگ و هم‌جنس بپوشید. 

اولویت‌های رنگ‌بندی برای ست‌کردن لباس مردانه به ترتیب شامل رنگ‌های مکمل، همسان و متضاد هستند. رنگ‌های مکمل باعث ایجاد هارمونی جذاب در استایل شما می‌شوند.

 اما قبل از آن باید با رنگ‌ها آشنایی داشته باشید. رنگ‌ها شامل 2 نوع اصلی و فرعی می‌شوند که رنگ‌های اصلی شامل زرد، آبی و قرمز هستند و رنگ‌های دیگر از ترکیبات این رنگ‌ها به وجود می‌آیند که به آن‌ها رنگ‌های فرعی گفته می‌شود. 

جنس لباس نیز یکی از ویژگی‌های مهم در ست‌کردن لباس مردانه است که برای این‌کار باید لباس خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. 

وب پوش یکی از این فروشگاه‌های تخصصی و معتبر پوشاک آقایان است که  متنوع‌ترین محصولات برند‌های با کیفیت را عرضه می‌کند. با خرید از وب پوش شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب پوشاک خود دارید و خریدی دلچسب و مطمئن را تجربه می‌کنید. 

 این فروشگاه معمولا هر چند هفته یک بار ست لباس مردانه‌ جدیدی معرفی می‌کند. وب پوش با هدف تحقق صداقت، اعتماد، کیفیت محوری، عملکرد مطلوب، تعهد و حفظ مبانی اخلاقی و حرفه‌ای، فعالیت می‌کند. 

 

جمع‌بندی

در این مقاله گزینه‌های ست با شلوار اسلش مردانه را مورد بررسی قرار دادیم. این شلوار می‌تواند با سویشرت، کت اسپرت، تیشرت، پولوشرت، پیراهن مردانه و هودی ست شود. 

همچنین بیشترین کفشی که شما می‌توانید با آن بپوشید، کتانی است. البته گاهی بوت هم می‌تواند انتخاب خوبی برای ست‌کردن با این شلوار باشد. در ست‌کردن لباس مردانه، آشنایی با رنگ‌بندی‌ها می‌تواند به شما کمک کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024