خرید اسپاتیفای ! ویژگی های داشتن اشتراک اسپاتیفای



یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی، پادکست و ویدئو در جهان اسپاتیفای است که به عنوان ارائه دهنده‌ای قوی از محتوای متنوع هنرمندان مختلف در سبک‌های متفاوت موسیقی به سرعت مورد استقبال علاقمندان به این صنعت قرار گرفت و استفاده از آن در جهان گسترش یافت.

 

خرید اسپاتیفای ! ویژگی های داشتن اشتراک اسپاتیفای

 

این برنامه در ابتدا تنها به عنوان یک نرم‌افزار پخش موسیقی برای کامپیوترها در دسترس بود. اما با تغییراتی که در اسپاتیفای ایجاد شد، این برنامه به صورت یک سرویس استریم در بستر اینترنت در دسترس کاربران قرار داده شد. با ایجاد این تغییر، امکان جست‌وجو و پخش میلیون‌ها آهنگ و پادکست به صورت آنلاین برای افراد از سراسر دنیا فراهم شد.

 

اسپاتیفای در حال حاضر نیز رشد قابل توجهی دارد و با داشتن بیش از 350 میلیون کاربر از نقاط مختلف دنیا همچنان فعال است و با توسعه و به‌روزرسانی امکانات خود قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران علاقمند قرار می‌دهد تا تجربه بهتری از این پلتفرم داشته باشند.

 

انواع نسخه‌های سرویس اسپاتیفای

اسپاتیفای خدمات پایه خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این برنامه در نسخه رایگان یا عادی و اشتراکی یا پرمیوم در دسترس است، در استفاده از نسخه پرمیوم کاربران با محدودیت‌هایی که در نسخه عادی موجود است مواجه نخواهند شد. و افراد برای تهیه اشتراک پرمیوم ملزم به پرداخت هزینه خواهند بود. اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای به چهار مدل اکانت تک کاربره Individual، اکانت دو نفره Duo، اکانت دانشجویی Student و اکانت خانوادگی Family دسته‌بندی می‌شوند.

 

اکانت تک کاربره برای کسانی که به تنهایی موسیقی گوش می‌دهند گزینه‌ای مناسب محسوب خواهد شد. اکانت Duo برای کاربرانی مناسب است که دو نفره به موسیقی گوش می‌دهند، این اشتراک برای زوج‌ها طراحی شده است. کاربران با خرید این اشتراک قادر هستند تمام مزیت‌های برنامه را با دو پروفایل مجزا تجربه کنند.

 

اکانت Student به دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص داده می‌شود. و اکانت Family که به دلیل قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ بودن بسیار محبوب و پرفروش‌ است توسط یک شخص تهیه می‌شود و بین دیگر اعضای خانواده یا دوستان به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

تفاوت اکانت عادی و اشتراکی اسپاتیفای

اکانت عادی اسپاتیفای امکان استفاده از سرویس استریم موسیقی را به کاربران خود می‌دهد. با استفاده از اکانت عادی افراد می‌توانند به صورت رایگان آهنگ‌ها را پخش کنند، اما محدودیت‌هایی نیز در استفاده از این نسخه ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال، کیفیت پخش صدا در این نسخه پایین‌تر خواهد بود و تبلیغاتی که بین آهنگ‌ها پخش می‌شوند برای کاربران آزاردهنده خواهد بود. همچنین در تعداد پخش آهنگ‌ها برای کاربران نسخه عادی محدودیت وجود دارد و این کاربران نمی‌توانند آهنگ‌ها را برای استفاده آفلاین دانلود کنند.

 

اما در زمان استفاده از اکانت پرمیوم قابلیت‌های بیشتری در اختیار افراد قرار می‌گیرد. با خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم، کاربران می‌توانند از دیدن تبلیغات راحت شوند و موارد مورد علاقه خود را بدون هیچ تبلیغاتی گوش دهند. همچنین، پخش آهنگ‌ها بدون محدودیت از دیگر قابلیت‌های اکانت پرمیوم است و شما می‌توانید به صورت نامحدود و با کیفیت بالاتر از نسخه عادی هر آهنگی را گوش دهید.

 

در اکانت پرمیوم امکان پخش و دانلود آفلاین موسیقی فراهم است، یعنی شما می‌توانید آهنگ‌ها را در حالت عدم اتصال به اینترنت گوش کرده و دانلود کنید. علاوه بر مواردی که ذکر شد در نسخه پرمیوم امکانات بیشتری مانند پشتیبانی از Spotify Connect نیز موجود خواهد بود.

 

Spotify Connect یک ویژگی در اسپاتیفای است که به کاربران ارائه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد آهنگهای مورد نظر خود را بدون وقفه و هیچ تغییری بین دستگاه‌های مختلف پخش کنند. با استفاده از این ویژگی کاربران قادر هستند پخش موسیقی را روی یک دستگاه شروع کنند و سپس با استفاده از دستگاه دیگری، بدون هیچ مشکلی پخش را ادامه دهند.

به عبارتی دیگر، فرض کنید کاربر موسیقی را روی گوشی همراه خود پخش کرده است و تمایل دارد ادامه آن را توسط اسپیکر هوشمند یا همان بلندگوی خود ادامه دهد. قابلیت Spotify Connect، این اجازه را به کاربران می‌دهد تا به راحتی به اسپیکر متصل شوند و پخش را بدون هیچ وقفه‌ای توسط آن ادامه دهند.

 

یک نکته مهم در رابطه با استفاده از قابلیت Spotify Connect این است که دستگاه‌هایی که قصد دارید توسط آن‌ها از این قابلیت استفاده کنید، باید در یک شبکه اینترنت مشترک با گوشی یا دستگاهی که اسپاتیفای را کنترل می‌کند قرار داده شوند. این به این معنی است که کاربران قادر هستند از دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی‌های موبایل هوشمند، کامپیوتر، تبلت، اسپیکرهای هوشمند و سایر دستگاه‌های پشتیبانی شده با Spotify Connect استفاده نمایند.

 

فروشگاه خرید اکانت اسپاتیفای

 

فروشگاه خرید اکانت اسپاتیفای

 

همان‌طور که می‌دانید سرویس اسپاتیفای به دلیل تحریم‌ها، در کشور ما ایران به صورت مستقیم قابل دسترس نخواهد بود. از این‌رو خرید اشتراک پرمیوم این برنامه نیازمند کارت ارزی و آدرس‌های ip خارجی است. در ایران سایت‌ها یا شرکت‌های مختلفی در این راستا فعالیت دارند و فرآیند تهیه و شارژ و پشتیبانی از این سرویس را با قیمت‌های مناسب انجام می‌دهند. در چنین شرایطی شما با انتخاب و تهیه اشتراک اسپاتیفای خود به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله می‌توانید از مزایا و قابلیت‌های این برنامه جذاب بهره‌مند شوید و لذت ببرید.

 

جمع بندی

همان‌طور که دریافتید در این مطلب ما تلاش کردیم شما عزیزان را با برنامه اسپاتیفای و قابلیت‌های مختلف آن آشنا سازیم. این سرویس تا به امروز جاگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نه چندان دور اکثر افراد از اشتراک پرمیوم استفاده کنند. شما نیز با خرید اسپاتیفای و در اختیار داشتن بدون محدودیت تمام ویژگی‌های این برنامه می‌توانید لحظات لذت بخشی را تجربه نمایید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024