احمقانه‌ترین روش‌های فرار از زندان!



آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه می‌توان از یک زندان فرار کرد؟! البته که بیشتر افراد ترجیح دارند که هرگز رنگ زندان را به چشم نبینند، چه برسد که بخواهند از آن فرار کنند! بسیاری از مردم فکر می‌کنند که فرار از زندان به همان سادگی است که در برخی از فیلم‌های سینمایی مانند «فرار از آلکاتراز» و یا «رستگاری در شائوشنگ» به تصویر کشیده شده است.

 

در حالی که این‌ها فقط فیلم هستند و فرار کردن از زندان کار آسانی نیست. با این حال در دنیای واقعی نیز زندانیان زیادی هستند که تلاش‌هایی برای فرار از زندان انجام داده اند که گاهی حتی بعضا موفق شده اند تا نقشه خود را عملی کنند. البته امروز ما در برترین‌ها قصد داریم تا احمقانه‌ترین روش‌های فرار از زندان را که تا به امروز اجرا شده اند را برای شما خوانندگان عزیز بیان کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

نگهبان متوجه یک چیز کوچک شد!

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

یک زندانی در زندان «همیلتون کانتی» در ایالت ایندیانای آمریکا تلاش کرد تا خودش را به جای شخص دیگری که به زودی از زندان آزاد می‌شد، جا بزند. نقشه او تقریبا حرف نداشت اگر یک چیز کوچک را مد نظر می‌گرفت! مردی که می‌خواست آزاد شود سیاه پوست بود و کسی که قصد فرار داشت سفید پوست!

 

اضافه وزن زیاد

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

مرد زندانی برزیلی که بعد از هفته‌ها نقشه کشیدن و سوراخ کردن دیوار سلولش قصد داشت با دو زندانی دیگر از زندان فرار کند در وسط دیوار گیر کرد، این نقشه برای فرار از زندان شاید خوب بوده باشد، اما برای این مرد چاق زندانی کمی کوچک بود و باعث شد نقشه‌اش شکست بخورد و دو دوست دیگرش هم از آزادی ناامید شوند، همچنین کار مضحک و شرم‌آورش سبب خنده‌ی مامورین زندان شد و همین مسئله او را خجالت زده کرد.

 

تنها یک روز تا آزادیش مانده بود!

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

«اندرو ویلسون» در حالی که اطلاع نداشت که تنها یک روز تا آزادیش از زندان مانده است، نقشه فرار کشید! اندرو از کامیونی که زندانیان را به اردوگاه کار می‌برد، فرار کرد. اما تنها پس از چند ساعت دستگیر شد و نیازی به گفتن نیست که حکم آزادی او نیز لغو شد.

 

چمدانی با بار غیرمجاز

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

«ماریا دل مار» قصد داشت تا نامزد خود را با مخفی کردن در چمدانی که به همراه داشت از زندان فراری دهد. او انتظار داشت که بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود، کار خود را انجام دهد، تا اینکه نگهبانان هنگام خروج متوجه اضطراب زیادی ماریا شدند و به او مشکوک شدند و چمدان را بازرسی کردند!

 

بر خرمگس معرکه لعنت!

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

دو زندانی در برزیل سعی داشتند تا با مخفی شدن در کیسه‌های زباله از زندان فرار کنند. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت و کیسه‌های زباله برای خارج شدن از زندان در نزدیک خروجی زندان دپو شده بودند. تا اینکه موش‌ها شروع به سوراخ کردن کیسه برای یافتن غذا کردند و نگهبانان متوجه حرکت غیرعادی کیسه‌های زباله شدند و دو زندانی دستگیر شدند!

 

خانه امید!

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

«جیمز راسل» توانسته بود به سختی و با یک نقشه حساب شده از زندانی در آمریکا فرار کند و خود را به خارج از زندان برساند. شب هنگام و با سرد شدن هوا او برای کمک به درب خانه‌ای رفت. اما با صحنه‌ای غیرقابل باور روبه رو شد. کسی که درب خانه را باز کرد، یکی از نگهبانان زندان بود!

 

نارنجک پرتقالی

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

میشل وژور با خلاقیت بالایی که دارد توانسته تا به حال ۵ بار از زندان‌های فرانسه فرار کند. یک بار از پرتقال به عنوان نارنجک دستی استفاده کرد. او با پرتقال کاری کرد که شبیه نارنجک دستی شود و با آن توانست کلیه نگهبانان را بترساند و از زندان فرار کند. هر چند که بعدا دوباره دستگیر شد.

 

نقش معلول بازی کردن

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,فرار از زندان

 

در سال ۲۰۰۰ نورالدین بن الال به راحتی هر چه تمام‌تر و بدون نیاز به مقدمات از زندان فرار کرد. این زندانی بلژیکی خود را به فلجی زد و با این روش توانست از زندان فرار کند. البته پلیس پس از مدت کوتاهی او را دستگیر کرد.

 

 

 برترین‌ها 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------