خلق هنرمندانه ماشین فِراری با برف!



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,خلق هنرمندانه ماشین فِراری
یک هنرمند اهل لیتوان با استعداد به کمک برف یک خودروی فراری ساخت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود. از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی؛ اما برخی از این ویدئو‌ها توجه کاربران در فضای مجازی را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شوند. مانند ویدئوی خلق هنرمندانه یک ماشین فراری با برف.

 

این ویدئو یک هنرمند اهل لیتوانی را در حال خلق مجسمه یک خودروی فراری نشان می‌دهد. این هنرمند که هویتش مشخص نشده پس از خلق این خودرو، با اسپری رنگ این مجسمه را به شکلی فوق العاده واقع گرایانه تبدیل می‌کند. این هنرمند پس از خلق این مجسمه اسپری قرمز رنگ را برای بدنه ماشین بکار می‌برد و برای لاستیک‌های آن از اسپری مشکی استفاده می‌کند. او حتی یک سانروف برای این خودرو ایجاد کرده و آرم کوچک زرد رنگ آن را نیز خلق می‌کند. مجسمه‌ای که این هنرمند با برف می‌سازد آنقدر طبیعی به نظر می‌رسد که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند یک خودروی فراری واقعی را به تماشا نشسته است.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,خلق هنرمندانه ماشین فِراری

 

این ویدئوی جالب پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکنش مثبت کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بسیار جالب، باید به این هنرمند بابت این استعداد هنری اش تبریک گفت!»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------