سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی



 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
این رستوران‌ها در نقاط مختلف جهان واقع شده اند، در این رستورانها میز غذا معلق است تا بتوانید از غذای خوشمزه خود در بالای ابرها لذت ببرید! سرآشپزهای برجسته غذای شما را می‌پزند و آماده می‌کنند سپس آن را روی میز معلق در هوا سرو می‌کنند. 

 در طول زمان ها و اعصار، انسان تلاش مداوم خود را برای جستجوی هر چیز عجیب و غیرمتعارف ثابت کرده است. شاید به به این روش انسان از برنامه روزمره خود خارج شده و به دنبال تجربیات بی نظیر و تکرار نشدنی است!                                        

 

به همین دلیل، در این گزارش ما غیر معمول ترین رستوران هایی از سراسر جهان را مرور می‌کنیم!

 

رستوران توالت مدرن

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

وقتی مشتری وارد این رستوران می شود گویی وارد یک حمام بزرگ می شود! این رستوران عجیب در تایپه، تایوان واقع شده است و لذیذترین غذاها را در بشقاب های بدون لک سرو می‌کند، اما این بشقاب‌های بدون لک شبیه توالت است.

 

رستوران نینجا - نیویورک

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

اگر قصد یک سفر فراموش نشدنی را دارید، رستوران نینجا که در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است یک رستوران مجلل ژاپنی است که در محله TriBeCa واقع شده است.

 

در رستوران، نینجاها با لباس رزم نینجایی که در فیلم ها می‌بینید پذیرایی می شوند. همانطور که نینجاها غذا را روی شعله‌های آتش آماده می‌کنند، تعداد دیگر از آنها در بین مشتریان، ترفندهای نینجا و نمایش‌های جادویی انجام می‌دهند.

 

رستوران دهکده برفی

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

این رستوران در دهکده جالب یلاسجاروی فنلاند واقع شده است. البته اگر می خواهید در این رستوران غذا بخورید باید کت و دستکش سنگین بپوشید، همه چیز در اینجا از برف تراشیده شده است، از صندلی ها گرفته تا میزها، دیوارها و کاسه‌ها.

 

بر خلاف انتظار، این رستوران شام را در سه دوره و در فضایی گرم و جذاب سرو می کند. بعد از صرف شام می توانید به هتل Snow بروید.

 

رستوران های تاریک

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در واقع، این رستوران ها در چندین مکان در ایالات متحده وجود دارد، جایی که شما در تاریکی کامل غذا می‌خورید! گفته می‌شود که این سبک از رستوران‌ها حس لامسه، بویایی و شنوایی را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود شما احساس کنید که غذا خوشمزه است و می خواهید بیشتر از آن بخورید، مگر اینکه از تاریکی بترسید!

 

سرو غذا کنار گورها

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

این رستوران در وسط یک گورستان باستانی در احمدآباد هند ساخته شده است. در کنار میز خود چندین گور واقعی را خواهید دید که اطراف شما را احاطه کرده اند! صاحب زمین ترجیح داده گورها را در محل خود نگه دارد و آنها را بیرون نیاورد و پروژه خود را در وسط این گورستان عملی کند.

 

رستوران زیر آب ایتا

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

برای بازدید از اولین رستوران زیر دریا در جهان باید از جزیره رنگالی در مالدیو دیدن کنید! این رستوران پنج متر زیر آب واقع شده است و منظره‌ای متمایز از باغ های مرجانی اطراف را به رستوران ها ارائه می‌دهد.

 

مشتریان از غذاهای تلفیقی بین غذاهای محلی مالدیوی و غذاهای غربی لذت می برند. این رستوران فقط مخصوص بزرگسالان است بنابراین شما مجبورید فرزندان خود را در خانه بگذارید.

 

رستوران حمله قلبی

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

در این رستوران به محض عبور از در می توانید سلامتی خود را شرط بندی کنید. رستوران Heart Attack در لس آنجلس و نوادا واقع شده است و به دلیل داشتن غذاهای پرچرب به این نام شناخته می شود.

 

غذای مخصوص رستوران یک برگر سه پوندی است که حاوی نزدیک به ده هزار کالری است! وقتی وارد می شوید، پیشخدمت ها جامه ای به شما می دهند که شبیه لباس بیمارستانی است و سپس یک برگر بزرگ برای شما سرو می شود و اگر نتوانید غذای خود را تمام کنید، با یک پاروی بزرگ ضربه خواهید خورد!

 

سرانجام اینکه شرط غذا خوردن در این رستوران این است که بیش از ۳۵۰ پوند وزن داشته باشید.

 

 

رستوران‌های معلق

 غیر معمول ترین رستوران ها,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

این رستوران‌ها در نقاط مختلف جهان واقع شده اند، در این رستورانها میز غذا معلق است تا بتوانید از غذای خوشمزه خود در بالای ابرها لذت ببرید! سرآشپزهای برجسته غذای شما را می‌پزند و آماده می‌کنند، سپس آن را روی میز معلق در هوا سرو کنید.

 

در این میز شما از وعده غذایی خود به همراه ۲۱ نفر دیگر که با یکدیگر غذا می‌خورند و گفتگو و شادی می‌کنند لذت می‌برید، فقط مواظب باشید غذا در گلویتان نپرد.

 

ایده "شام در آسمان" پس از آن مطرح شد که یک شرکت متخصص جرثقیل در پارک‌های تفریحی به آژانس متخصص در همه موارد مربوط به رستوران‌ها پیوست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------