معمار ژاپنی برجی معلق در آسمان شنژن طراحی کرد



معمار ژاپنی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
معمار ژاپنی برجی معلق در آسمان شنژن طراحی کرد یک معمار ژاپنی برجی شبیه به یک آبنما با پایه های فلزی معلق در هوا طراحی ساخت و رتبه دوم مسابقات طراحی برج های خاص را از آن خود کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آی ای؛ سو فوجیموتو، معمار مشهور و برجسته ژاپنی پس از برگزاری مسابقه‌ای برای طراحی برجی خاص در شنژن در ژاپن که به تازگی تغییراتی را در حوزه معماری و شهرسازی تجربه کرده، برجی شناور طراحی کرد. داوران مسابقه New City Center Landmark جایزه اول را به او ندادند و این معمار برجسته در مقام دوم ایستاد. بیشتر بخوانید اولین انسان ها از کشور چین به مریخ می روند برج معلق در آسمان مکانی برای تفریح مردم هدف این معمار برجسته از طراحی این برج شناور پاسخی به سوالات مردم درباره شکل و طراحی برج‌ها در قرن ۲۱ است و قصد داشت ببیند آیا یک برج می‌تواند مانند ایفل توجهات را به خود جلب کند یا خیر.

 

معمار ژاپنی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

این برج پیشنهادی ۸۸۰ فوت (۲۶۸ متر) طول دارد و از ۹۹ قطعه جداگانه تشکیل شده که در قسمت بالایی با یک صفحه افقی قوی به هم متصل می‌شوند و پایه‌های برج هرچه به سمت زمین می‌آیند، عرضشان کمتر می‌شود و به تدریج محو می‌شوند و این تصور را ایجاد می‌کنند که صفحه افقی بالای برج در هوا شناور است. این برج همزمان یک برج واحد و مجموعه‌ای از برج‌ها است که نماد آینده جوامع در عصر تنوع است.

 

معمار ژاپنی برجی معلق در آسمان شنژن طراحی کرد طراحی این برج به گونه‌ای است که بیشتر آن از فولاد، الیاف کربن، طناب کولار و بتن ساخته شده و دارای یک سیستم خرپای فولادی در محیطی با کابل‌های کششی از جنس کولار است که تعادل هسته‌ها را حفظ می‌کند.

 

معمار ژاپنی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

یک هسته متمرکز به عنوان پایه‌ای برای کل برج عمل می‌کند که با کابل‌های کششی دور خود که شبیه آب روان به پایین می‌ریزد، در کنار هم نگه داشته می‌شوند. یک آبفشان منجمد و معکوس، محوطه نمایشگاهی، رستوران و کافه درون کابل‌ها قرار دارد. معمار ژاپنی برجی معلق در آسمان شنژن طراحی کرد عرشه بالا برای نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بازدیدکنندگان و مردم محلی به عنوان یک مرکز تجاری و تفریحی جذاب می‌توانند از این سازه دیدن کرده و از بالای آن منظره‌های زیبای شهر و خلیج را از ارتفاعی ۲۶۸ متری مشاهده کنند.

 

معمار ژاپنی ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------