مردی که بخاطر تماشای سیمپسون‎ها حقوق می‎گیرد



 بهترین شغل دنیا,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
الکساندر ۲۶ ساله بابت با دقت نگاه کردن سریال سیمپسون‌ها و نوشتن جزئیات آن، حقوق می‎گیرد.

یک مرد بریتانیایی به خود می‌بالد که بهترین شغل دنیا را دارد و برای تماشای قسمت‌های سریال محبوب سیمپسون‌ها پول می‌گیرد.

 

طبق گزارش ۲۴.ae؛ الکساندر تاونلی، ۲۶ ساله، برای تماشای هر قسمت از سیمپسون‌ها سالانه ۵۰۰۰ پوند (۶۷۰۰ دلار) دریافت می‌کند و حتی هنگام تماشای قسمت ها، کلوچه‌های رایگان برای خوردن دریافت می‌کند.

 

الکساندر می‌گوید که مدت‌هاست وسواس زیادی نسبت به این سریال داشته است . گفت: "من از طرفداران سیمپسون‌ها هستم و تماشای آن برای پول چیزی است که همیشه آرزویش را داشتم. به عنوان بخشی از کارم، از من خواسته می‌شود که هر قسمت را به طور انتقادی تجزیه و تحلیل کنم و کلوچه گیاهی رایگانی را که هر هفته برایم ارسال می‌کنند، بخورم."

 

او گفت: "من سیمپسون‌ها را بسیار شگفت انگیز می‎دانم و دلیل اینکه آن‌ها در زمان ایستاده اند این است که بسیار کلیشه‌ای هستند و جامعه را منعکس می‌کنند." در حالی که ممکن است به نظر برسد که الکساندر ساده‌ترین کار دنیا را دارد، او می‌گوید که این کار چیزی فراتر از نشستن و تماشای تلویزیون است و زمانی که مشغول تماشای سریال نیست، به عنوان سرپرست در یک کافی شاپ نیز کار می‌کند. الکساندر می‌گوید: "این کار ساده نیست. من باید با یک دفترچه یادداشت و خودکار بنشینم و تمام جزئیات کوچک را یادداشت کنم. "

 

الکساندر در آخر گفت: "هفته‌هاست که من روزانه ۳۰ قسمت را برای چند روز متوالی تماشا می‌کنم، که واقعاً از نظر ذهنی خسته‌کننده است. اکنون به نقطه‌ای رسیده ام که باید چیز دیگری را تماشا کنم اما من ناخودآگاه شروع به تجزیه و تحلیل این سریال خواهم کرد. "

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------