جاده‌های هراز و کندوان امروز و دوشنبه یکطرفه می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های کندوان و هراز بمنظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه امروز و روز دوشنبه ۶ خردادماه خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

 

وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲۴ و روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

 

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهرامروز تا ساعت ۲۴ و روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

 

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی امروز و روز دوشنبه ۶ خردادماه در جاده هراز اشاره کرد و افزود: آمدوشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۴ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

 

وی گفت: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا ۴ خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

 

وی افزود: این محدودیت ترافیکی در روز دوشنبه ۶ خرداد تکرار می‌شود.

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------