۶ ماه تا یک سال حبس برای پلاک مخدوشان پایتخت



اخبار,اخبار اجتماعی,مخدوش کردن پلاک
جانشین پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: پلیس با افرادی که پلاک خودرو خود را مخدوش کنند به شدت برخورد خواهد شد و برای متخلفان از ۶ ماه تا یک سال حبس در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش  ایرنا به نقل از پلیس پایتخت، سرهنگ «سید ابوالفضل موسوی پور» با بیان اینکه پلیس با قاطعیت با افرادی که سعی دارند با پوشش و یا مخدوشی پلاک انتظامی خودرو وارد محدوده طرح بشوند برخورد قانونی خواهد کرد، گفت: برخی افراد با ترفند‌های خاص سعی دارند با تغییر ارقام و یا پوشش پلاک وارد محدوده طرح ترافیک شوند و به گمان خود قانون را دور بزنند.

 

وی افزود: کسانی که پلاک خودروشان را به منظور ورود به محدوده طرح ترافیک یا محدوده کاهش آلودگی هوا بپوشانند، متحمل جریمه ۶۰ هزار تومانی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه افرادی که پلاک انتظامی خودروشان را مخدوش و یا ارقام پلاک وسیله نقلیه شان را تغییر دهند، متحمل مجازات کیفری خواهند شد، گفت: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه، برای متخلف از ۶ ماه تا یک سال حبس در پی دارد.

 

برخی رانندگان برای فرار از دوربین‌های ثبت تخلفات طرح ترافیک با مخدوش کردن پلاک خودرو‌های خود وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند که ماموران پلیس راهور با این رانندگان برخورد قانونی خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------