کرونا مراکز تعویض پلاک را زوج و فرد کرد



اخبار,اخبار اجتماعی,مراکز تعویض پلاک
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تشریح تمهیدات اتخاذ شده در مراکز شماره‌گذاری برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت که خدمات شماره‌گذاری از فردا براساس شماره پلاک زوج و فرد ارائه می‌شود.

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمهیدات و تدابیر مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور برای مقابله با کروناویروس گفت: همه ساله در روزهای پایانی سال شاهد افزایش مراجعات به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها هستیم. امسال نیز با توجه به این افزایش مراجعات پلیس راهور یکسری تدابیر را اتخاذ کرده تا از ازدحام جمعیت در مراکز شماره‌گذرای جلوگیری شود.

 

وی افزود: بر این اساس با هدف کاهش تجمع و توزیع زمان حضور ساعت کار مراکز شماره‌گذاری تا پایان سال افزایش یافته و از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا 18 ادامه خواهد داشت. بنابراین درخواست ما از متقاضیان این است که زمان حضور خود در مراکز تعویض پلاک را مدیریت کنند.

 

وی افزود: همچنین از روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه تا پایان سال خدمات شماره‌گذاری در تمامی مراکز تعویض پلاک بر حسب پلاک زوج و فرد ارائه می‌شود و بر این اساس خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج باشد در روزهای زوج و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد باشد در روزهای فرد باید به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری مراجعه کنند.

 

به گفته محمدی، اگر خودرویی با پلاک فرد و در روزی به غیر از روزهای فرد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کند طبیعتاً خدمات دریافتی نخواهد کرد.

 

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از شهروندان خواست که در صورت امکان امور مربوط به شماره‌گذاری و تعویض پلاک خود را به سال آینده و در زمان فروکش کردن بیماری کووید-19 موکول کنند اما اگر الزام به تعویض پلاک و شماره‌گذاری دارند حتما به ضوابط مذکور توجه داشته باشند.

 

محمدی با بیان اینکه پیام‌ها و هشدارهای پیشگیرانه مرتبط با کرونا در مراکز شماره‌گذاری نیز نصب شده است، خاطرنشان کرد: همچنین این فضاها و لوازم داخلی مراکز شماره‌گذاری روزانه چندین بار ضدعفونی شده و تمهیدات لازم برای در اختیار قرار دادن ماسک و دستکش به کارکنان در این مراکز اتخاذ شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------