تردد روی پل‌های رودخانه کارون محدود شد/ مسافران ورودی به کیش قرنطینه می شوند



اخبار,اخبار اجتماعی,محدودیت تردد روی پل‌های رودخانه کارون
رئیس پلیس راهور اهواز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی جدید روی پل‌های رودخانه و مسیرهای مناطق مختلف شهر اهواز، از امشب خبر داد.

سرهنگ علی پیریایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه تردد پرحجم شهروندان در سطح شهر اهواز، اظهار کرد: از امشب ۲۵ اسفندماه محدودیت‌های ترافیکی جدیدی در اهواز اعمال می‌شود و دسترسی به مسیرهای ارتباطی محدودتر خواهد شد.

 

وی گفت: در این راستا، از امشب پل چهارم (پل نادری) از هر دو سمت شرق به غرب و غرب به شرق مسدود خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: مسیر شرق به غرب پل هفتم (پل پهلوان) نیز از امشب مسدود می‌شود و تنها مسیر غرب به شرق این پل باز خواهد بود؛ یعنی مسیر از سمت چمران (کیانپارس) به سمت علی ابن مهزیار باز است و از سمت علی ابن مهزیار به پهلوان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و رانندگان باید از ساحلی شرقی و از روی پل سوم مسیرهای بعدی خود را انتخاب کنند.

 

پیریایی بیان کرد: محدودیت ترافیکی خیابان اصلی زیتون کارمندی نیز افزایش یافته است و از بلوار اصلی پاسداران در ورودی به سمت زیتون محدودیت اعمال شده است. همه دسترسی‌های اصلی و همه کوچه‌های زیتون از میدان چیتا تا میدان پارک تا میدان سنگر محدودیت اعمال شده است.

 

وی ادامه داد: در خیابان سی متری نیز از جنوب به شمال محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

 

مسافران ورودی به کیش قرنطینه می شوند

سخنگوی شورای سلامت کیش از تصمیم این شورا برای اجرای طرح قرنطینه مسافران ورودی به کیش و تشدید عملیات مبارزه با ویروس کرونا در این جزیره خبر داد.

 

دکتر محمد رضا رضانیا، ساعتی فبل با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکیدات شورای سلامت کیش، کارگروهی و ویژه جهت تعیین ضوابط قرنطینه ای در کیش تشکیل شده و قرار است این طرح قبل فروردین ۹۹ اجرایی شود.

 

وی اضافه کرد: کلیه ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی مکلفند کلیه پرسنل خود را شیفت بندی کنند و از تجمع پرسنل بکاهند.

 

رضانیا ، کاهش تجمع در مکانهای عمومی، سواحل و کنترل ترددهای غیر ضروری در سطح جزیره را از دیگر تصمیمات نشست امروز شورای سلامت این جزیره برای مبارزه با ویروس کرنا اعلام کرد و افزود: در این خصوص نیروهای انتظامی و بسیج بر اجرای این طرح نظارت می کنند.


سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین اضافه کرد: طبق مصوبات آخرین جلسه این شورا، گمرک سازمان منطقه آزاد کیش مکلف شد با مدیریت زمانبندی مراجعین و شیفت بندی پرسنل خود بگونه ای برنامه ریزی کندکه در زمان ترخیص کالا هیچ تجمعی صورت نگیرد.

 

توقف حرکت اتوبوس‌های درون شهری در قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در جهت مقابله با بیماری کرونا، اتوبوس‌های درون شهری قم به طور کامل از 29 اسفند از گردونه خدمت خارج می‌شود.

 

امیر یزدی امشب در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه (س) فرمانداری عنوان کرد: در اسفندماه بیش از 90 درصد کاهش مسافر در ناوگان اتوبوسرانی قم اتفاق افتاده و اتوبوس‌های خصوصی نیز کاملا غیرفعال شده است.


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در جهت پیشگیری از کرونا روزانه تا دو بار اتوبوس‌های درون شهری ضدعفونی می‌شود، اما اتوبوس به دلیل ترددهای گسترده در سطح شهر، منبع آلودگی است و امروز در بسیاری از کلان‌شهرها مانع از فعالیت اتوبوس‌ها شده‌اند.


وی تصریح کرد: در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصمیم گرفته شد در جهت مقابله با بیماری کرونا، اتوبوس‌های درون شهری قم به طور کامل از 29 اسفند از گردونه خدمت خارج شود.


یزدی بیان کرد: از روز سه‌شنبه مورخ 27 تا 29 اسفندماه اتوبوس‌های قم از ساعت 9 صبح تا ساعت 13 به مدت چهار ساعت فعال خواهد بود و بعد از توقف فعالیت در روز پنج شنبه هفته جاری تا نهم فروردین دیگر فعالیتی ندارد.

 

طرح زوج و فرد خودرو در سنندج اجرا می شود

رییس پلیس راهور استان کردستان از اجرای طرح زوج و فرد خودرو از فردا(۲۶ اسفند) در سنندج خبر داد.

 

سرهنگ برزو مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان از فردا طرح زوج وفرد از درب منازل به مرحله اجرا در می‌آید.


وی افزود: فردا فقط پلاک های زوج مجوز عبور و مرور دارند و برای دیگر پلاک‌ها اعمال قانون صورت می‌گیرد.


وی تصریح کرد: فعلا تصمیمی برای روز جمعه صورت نگرفته به محض تصمیم‌گیری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تعطیلی بانک‌های دولتی و خصوصی در سلسله

فرماندار سلسله از تعطیلی بانک‌های دولتی و خصوصی در این شهرستان خبر داد.

 

شریف خسروی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان، در راستای پیشگیری، کنترل و حفظ سلامت شهروندان، کلیه شعب بانک‌های دولتی و خصوصی شهرستان از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

وی تصریح کرد: همچنین امروز تمامی بازار سلسله به‌جز فروشندگان موادغذایی و بهداشتی و واحدهای خبازی، تعطیل شد.

 

پلمب ۱۴ پاساژ فعال در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد از پلمب ۱۴ پاساژ فعال در این شهرستان خبر داد که به هشدارهای فرمانداری مبنی بر تعطیلی توجه نکرده‌اند.

 

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روزهای گذشته اعلام کرده بودیم که پاساژها باید برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شوند اما برخی‌ها به این موضوع توجه نکرده بودند.

 

وی ادامه داد: امروز در بازدیدها و نظارت‌هایی که انجام شد و با هماهنگی اتاق اصناف و نیروی انتظامی از مجموع ۳۳ پاساژ در سطح شهر، ۱۴ پاساژ که به تعطیلی اقدام نکرده بودند، پلمب شدند.

 

بازار شیطان در شیراز تعطیل شد

اسکندرپور شهردار شیراز اظهار کرد: با توجه به پرخطر بودن محیط جمعه بازار (بازار شیطان) و بازار پرندگان و جلوگیری از ایجاد تجمع تا اطلاع ثانوی این دو بازار تعطیل شدند.

 

او تصریح کرد: این اقدام به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------