لغو طرح ترافیک تا نابودی کرونا در تهران ادامه دارد



اخبار,اخبار اجتماعی,طرح ترافیک تهران
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افزایش شاخص ترافیک در پایتخت اعلام کرد: لغو طرح ترافیک تا نابودی کرونا در تهران ادامه دارد.

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با فارس درباره آمار مسافران متر اظهار داشت: با فعالیت بیشتر کارمندان ادارات و برخی مشاغل از ۲۳ فروردین تا کنون مسافران مترو نسبت به هفته قبل از آن ۱۰۰ هزار نفر بیشتر شده و از حدود ۲۵۰ هزار نفر در روز به ۳۵۰هزار نفر به طور متوسط روزانه رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه آمار مسافران مترو با لغو طرح ترافیک تنها دو درصد کمتر شده است، گفت: از ۲۳ فروردین که طرح اجرایی شد نسبت به روزهای بعد از آن که لغو طرح انجام گرفت مسافران مترو تنها ۲ درصد کاهش یافت چراکه مسافران مترو با مسافران خودروهای شخصی یکسان نیستند و دو گروه متفاوت‌اند بنابراین درصد کمتری با لغو طرح ترافیک استفاده از مترو را برای تردد و جابجایی انتخاب نکرده‌اند.

 

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه به طور کلی شاخص ترافیک از صفر شروع شده و تا ۳۰۰ می‌رسد، ادامه داد: شاخص ترافیک در پایتخت طی هفته‌ای که گذشت بیشتر شد و در برخی از روزها حتی به بالاتر از ۱۰۰ و نزدیک ۱۱۰ رسید این در حالی است که در شرایط عادی که کرونا وجود نداشت ترافیک در پایتخت گاهی به عدد ۱۷۰ هم می‌رسید.

 

حجت در پاسخ به این پرسش که لغو طرح ترافیک تا چه زمانی است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که کرونا در تهران وجود دارد لغو طرح ترافیک نیز ادامه خواهد داشت.

 

طرح ترافیک امسال فقط در ۲۳ فروردین اجرایی شد و پس از آن با ابلاغ وزیر بهداشت و ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------