ابتلای ۱۶ دانش آموز و ۲ معلم در فسا به کرونا



اخبار,اخبار اجتماعی,ابتلای دانش آموزان فسا به کرونا
فرماندار فسا از ابتلای ۱۶ دانش آموز و ۲ تن از معلمان در این شهرستان به کرونا خبر داد.

حسین آرگیو در گفتگو با مهر با بیان اینکه پس از اعلام ابتلای این دانش آموزان مدارس مورد نظر تعطیل شدند افزود: در سایر مدارس نیز با مشاهده کوچک‌ترین علائم در دانش آموزان، قرنطینه دو هفته‌ای برای دانش آموزان اعمال می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: در خصوص معلمان نیز با مشاهده کوچک‌ترین علائم به مدت دو هفته در قرنطینه به سر ببرند.

 

فرماندار فسا با یادآوری اینکه شهرستان فسا دارای ۴ حوزه آموزش و پرورش است افزود: به جز آموزش و پرورش شهر فسا، بخش شید کوه، بخش ششده و مدیرت آموزش عشایر در این شهرستان فعالیت می‌نمایند.

 

آرگیو در ادامه افزود: به جز شهر فسا در بخش شش ده هم ۳ نفر مبتلای کرونا اعلام شده است که به مدت دو هفته این مدارس تعطیل شدند.

 

فرماندار فسا با تاکید بر اینکه حضور در مدارس اجباری نیست افزود: معلمان موظف به تشکیل کلاس برای دانش آموزان حاضر در مدرسه هستند هرچند این دو ساعت به نظر نمی‌رسد چندان در روند آموزشی دانش آموزان مؤثر باشد.

 

آرگیو با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس در اختیار شهرستانها نیست افزود: ما تابع نظرات ستاد کرونا هستیم و بهتر است والدین دانش آموزان بیشتر به فعالیت‌های مجازی دانش آموزان در مقابل حضور در کلاس توجه کنند.

 

فرماندار فسا با بیان اینکه طبق آمار موجود تنها ۴۳ درصد دانش آموزان در کلاس‌های حضوری شرکت می‌کنند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته اکثر این دانش آموزان یا در مدارس روستایی حضور دارند و یا به دلیل اشتغال پدر و مادر ناچار به شرکت در کلاس هستند.

 

آرگیو در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای پیشگیری در ابتلای دانش آموزان به کرونا در مدارس گفت: تمامی مدارس بصورت مکانیزه یا دستی در ورود دانش آموزان مراحل ضدعفونی و داشتن ماسک را کنترل می‌کنند و حضور با ماسک در مدارس الزامی است.

 

فرماندار فسا افزود: با همکاری گروه‌های جهادی در سراسر شهرستان ماسک و مواد ضدعفونی به تعداد کافی تأمین و در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار گرفته است و در این خصوص کمبودی نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------