هشدار هواشناسی پیرامون لغزندگی جاده‌ها/ بارش برف در ارتفاعات غرب و شمال اصفهان



اخبار,اخبار جدید,اخبار
کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان از مهیا بودن شرایط بارش باران از امشب برای مناطق شمال، غرب و شرق استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا رفیعی شامگاه امشب، با اشاره آغاز سامانه بارشی از امروز، اظهار داشت: از بعضی مناطق استان از جمله مناطق غربی و شمالی استان بارش خوبی گزارش شده است.

 

وی افزود: از امشب تا فردا شب شرایط بارش باران برای مناطق شمالی، شرقی و غربی استان مهیاست و برای ارتفاعات غربی و مناطق شمالی بارش‌ها بیشتر به صورت برف خواهد بود.

 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه برای سایر نقاط استان نیز بارش پیش بینی شده، گفت: شاهد بارش ملایم و سبک باران در دیگر مناطق استان خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: برای مناطق غربی و شمالی استان لغزندگی جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد در محورهای مواصلاتی غربی و شمالی استان مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

 

رفیعی تصریح کرد: دما در 24 ساعت آینده در سطح استان تغییر محسوسی نخواهد داشت و بیشینه دمای شهر اصفهان18 درجه سانتیگراد و کمینه آن 5 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

وی با اشاره به سردترین نقطه استان، اظهار داشت: بویین میاندشت با 2 درجه زیر صفر و خور و بیابانک با 19 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------