کمک فوری برای ادامه حیات و درمان کودک بیمار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 بیمار کودک ۹ ساله ای است که به سرطان خون مبتلاست و در یکی از بیمارستانهای تهران تحت درمان می باشد  قبلاً پیوند مغز استخوان شده و برای ادامه حیات نیاز به ۵ دوره شیمی درمانی دارد.

 

پدرش  کارگر ساده و مستاجر است بدلیل بیماری پسرش مجبور شده از غرب کشور به یکی از حاشیه های اطراف تهران مهاجرت کند تا بتواند دسترسی راحتری برای پزشکان تهران داشته باشد متاسفانه هزینه ها بالاست و تنها منبع درآمدشان همین کارگری پدرخانواده است که ۴ نفره می باشند.

 

به تمامی اقوام و دوستان مقروض هستند.

 

برای تامین هزینه داروی این کودک ۹ ساله به این موسسه مراجعه و در خواست  کمک و یاری دارند تا بتوانند پسرشان را درمان کنند.

 

حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ  ۱۵ میلیون تومان را تهیه و در اختیار  این خانواده این کودک  بیمار  قرار دهیم.تا قسمتی از هزینه های شیمی درمانی و جراحی  ایشان را تامین نماییم.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این پدر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۹۰۰۰۳۰۶۶۷ نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #۲۶*۲*۰*۷۲۴* مستقیماً اقدام نمایند .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------