رانش زمین و طغیان رودخانه در کوهدشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرپرست فرمانداری کوهدشت آخرین وضعیت این شهرستان را در پی وقوع سیلاب تشریح کرد.

محمدرضا آزادبخت در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز با وجود حجم عظیم بارندگی‌ها در این شهرستان و به‌دنبال بارندگی‌های گذشته که هر گونه بارش منجر به طغیان می‌شود، خوش‌بختانه مشکل حادی در شهرستان کوهدشت که منجر به خسارت جانی شده باشد، رخ نداده‌است.

 

وی افزود: رودخانه‌های سطحی شهرستان کوهدشت طغیان کرد و ساعت‌ها موجب راه‌بندان شد؛ هم‌چنین محور کوهدشت به زانوگه در سه نقطه دچار آب گرفتگی شدید شد.

 

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: سیلاب در روستاهای منطقه کشماهور متأسفانه خسارت زیادی به جاده و پل ورودی روستا وارد کرده، هم‌چنین در محور بخش طرهان گردنه پای آستان بر اثر شدت بارندگی‌ها ساعاتی مسدود و با تلاش نیروهای امداد و راهداری این شهرستان هم‌اکنون بازگشایی شده‌است.

 

وی بیان کرد: محور زانوگه در محدوده روستاهای سعادت‌آباد و کمپ گنج علی بارها به‌علت آبگرفتگی بسته شد و در این منطقه شاهد رانش زمین بودیم که اهالی منطقه کمپ گنج علی را با مشکلاتی روبه‌رو کرده، ما مدرسه روستا را برای اسکان اضطراری اهالی در نظر گرفته‌ایم.

 

 

 

آزادبخت با بیان اینکه امروز در منطقه کمپ گنج بیش از پنج متر رانش زمین رخ داد، گفت: آبنمای قبر چراغان در محور گردشگری شیرز دچار آب‌گرفتگی و قطع تردد شد، پل اضطراری کوره‌دشت نیز خسارات زیادی دیده و با اقدامات راهداری شهرستان کوهدشت آماده تردد است.

 

سرپرست فرمانداری کوهدشت خاطرنشان کرد: ادوات راهسازی امروز صبح در محور قرعلیوند که یکی از محورهای اصلی امدادرسانی به منطقه آمیران شهرستان پلدختر است با مشکلات جدی روبه‌رو شد، اما خوش‌بختانه الان تردد برقرار است.

 

آزادبخت اظهار داشت: در سطح شهر کوهدشت در خیابان‌های هفت تیر و برخی نقاط شهر آب‌گرفتگی شدیدی را داشتیم؛ سد ساحلی که از مرکز شهر عبور می‌کند دچار آب‌گرفتگی شد و خوش‌بختانه تاکنون با زحمات رفتگران و کارگران شهرداری این موضوع را مدیریت کرده‌ایم.

 

وی افزود: در امروز منازل تعداد 15خانواده روستایی در منطقه شورابه علیا دچار آب‌گرفتگی شد و خسارت زیادی نیز به اثاثیه آن‌ها وارد شده‌است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------